Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Waar je je al aan kan ergeren.. Ik irriteer me meer aan die '18+ afknap topics' volgens mij is Bokt een paardenforum, en geen seksforum.
Ellentjuh12 schreef:Ik zie het probleem ook niet, een ieder moet zelf bepalen wat hij leest of waar hij over schrijft.
Mij interesseert het weer niet wat iemand die dag heeft gegeten, ieder zijn eigen ding toch?
Stoor je je eraan dan lees je het gewoon niet want je kan er niet van uit gaan dat misschien over een maand het forum wel vol staat met dergelijke topics dat is natuurlijk een onzinnig argument in mijn ogen.
Nayomie schreef:Ellentjuh12 schreef:Ik zie het probleem ook niet, een ieder moet zelf bepalen wat hij leest of waar hij over schrijft.
Mij interesseert het weer niet wat iemand die dag heeft gegeten, ieder zijn eigen ding toch?
Stoor je je eraan dan lees je het gewoon niet want je kan er niet van uit gaan dat misschien over een maand het forum wel vol staat met dergelijke topics dat is natuurlijk een onzinnig argument in mijn ogen.
Het moet natuurlijk wel redelijk blijven. We zitten hier met jeugdige bokkers.
Captain schreef:Waar je je al aan kan ergeren.. Ik irriteer me meer aan die '18+ afknap topics' volgens mij is Bokt een paardenforum, en geen seksforum.
Seven schreef:Dat hoeft niet weggeven blijft alsnog voor de mensen die dit doen een goed gevoel. Ik geef ook dingen weg maar heb ook dingen die ik zou kunnen ruilen in plaats van verkopen. Op de markt een ruil gedeelte zou ook werken