Hebben jullie dat ook? Dan zoek je in eigen berichten, ga je naar de volgende pagina en dan zijn het ineens véél meer berichten dan dat je eerst had?
Ik heb dus als ik nu Eigen Berichten aanklik, 28 pagina's aan topics. Klik ik dan op pagina 2, omdat hetgeen wat ik zoek niet op pagina 1 staat, heb ik er ineens 57! En daar staan dus topics tussen die geen stipje hebben.
Ik kan hier een lang, technisch verhaal ophangen waarom dit mis ging. Het goede nieuws is echter dat dit zou moeten werken. Had ook zijdelings te maken met het niet goed op kunnen schonen van je lijst met 'eigen berichten' voorbij pagina 1. Ook dat zou het nu moeten doen voor de mensen die van extreem netjes en opgeruimd houden
Alles in eigen berichten doet het behalve het aanklikken van stipjestopics (oftwel, eigen berichten). Is het systeem op tilt of ligt dat aan mijn computer
Anoniem
Geplaatst: 17-05-13 22:12
Oh heerlijk, nu kunnen we eindelijk eens écht gaan ontstippen! Dank je!
(ik hoor blijkbaar bij de mensen die van extreem netjes en opgeruimd houden.. zou je anders niet zeggen )
Onali
Geplaatst: 18-05-13 09:14
Yes eindelijk zijn ze weg
Ik zie alleen nog op de homepage bij mij nieuwe berichten staan (zijn allemaal Boktmarkt en EA dingen) Ik kan er alleen niet op klikken want dan bestaat het opgevraagde topic niet of ik ben niet gerechtigd het te bekijken.
Tandarts gezocht omgeving ZH Flinke bos paardenhaar (manen) 't Peerdespul GZ Stalling omgeving Dordrecht Iemand ervaring met kraemer pferdesport?! Pensionstal omgeving Bennekom/Wageningen/Renkum Waar kan ik mijn shetje laten beleren voor de kar? Weidegang dordrecht 24/7 ?? Waar goede winterpenen ong. Alblasserdam Stalling gezocht op de Veluwe Stalling omgeving dordrecht gezocht (met spoed) Meer berichten...
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 07-06-13 09:56
Is er ergens iets verandert in het ontstippen, ik had eindelijk meer bladzijdes kunnen ontstippen en ze verdwenen ook netjes. Alleen tot mijn verbazing duiken er nu vanaf bladzijde 2 ontstipte topics op die al heel lang geleden ontstipt zijn op bladzijde 1. Ik heb er nu zeker 7 instaan op blz 2.
Die had ik al gelezen, alleen ik heb nu juist veel al lang geleden ontstipte topics erin zitten. Bladzijde 3 bestaat voor ruim 3/4 uit lang geleden ontstipte topics die weg waren uit de lijst en nu weer opduiken opeens.
Ik heb hetzelfde, bij mij staat pagina 2 ook vol met topics zonder stipje die er ineens staan.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 07-06-13 10:08
En ze waren zo mooi weg snif . Ik zie nu ook dat de lijst eigen berichten spontaan ook zeker 13 bladzijdes langer is dan eerst, er is echt veel bijgekomen.
Baaaaaart help me af van zoveel bladzijdes ongewenste topics, spammen mag toch niet van de overheid.