Een aantal Bokkers hebben al gesignaleerd dat Bokt momenteel erg traag is en foutmeldingen geeft. Bart probeert een oplossing voor het probleem te vinden en hiervoor is het nodig om de Bokt Markt (het advertentiegedeelte) tijdelijk uit te schakelen. Zodra er nieuws is dan zullen we het hier melden. Excuses voor de problemen en we hopen snel weer volledig in de lucht te zijn
Mariska_28
Geplaatst: 14-05-13 19:42
Bedankt voor de melding.. Het lijkt een beetje op en neer te gaan met de snelheid, net enige minuten prima, en nu weer traag..
Ik had eigenlijk gehoopt hier nog een update te kunnen plaatsen voor het slapen gaan, maar het lukt me op dit moment niet om met Bart in contact te komen. De reden zal wel voor de hand liggend zijn, hij is waarschijnlijk druk bezig om het probleem op te lossen. Voor dit moment dus nog geen nieuws, maar hopelijk op korte termijn wel
De oorzaak van het probleem is gevonden en dit is tijdelijk gevonden. Morgen ga ik op zoek naar een permanentere oplossing. De site zou het sinds 20.00 weer helemaal moeten werken. Ik hoor het graag als er toch weer problemen zijn
idje
Geplaatst: 15-05-13 07:27
Site werkt wel, maar de voorpagina is een rommeltje. Geen boktnieuws op de voorpagina en de reclame staat dwars door de recente topics, wat dat laarste dan weer onleesbaar maakt. Markt weet ik niet, want daar kom ik nooit. Succes met oplossen.
Op mijn Iphone zie ik de voorpagina van bokt helaas nog steeds niet. En op de computer zie ik de nieuwste advertenties niet op de voorpagina. Even zodat je op de hoogte bent..
Ik heb hetzelfde probleem als idje, op mijn samsung note telefoon en op mn galaxy tab. Ook even om te laten weten dat het niet bij een enkel persoon is.