op zoek naar malle van de hagen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

femmanda

op zoek naar malle van de hagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 17:29

Hallo
Ik hoop dat iemand mij kan helpen door onze pony weer te vinden.
Hij is vorig jaar op 2 mei verkocht aan iemand uit de buurt van apeldoorn.
Hij is een newforest pony met papieren. Op de stamboom heet hij malle van de hagen en is geboren op 30-4-2000.
Het is een donkerbruine pony met 2 witte sokjes op de achterpoten en een kolletje.
Hij was met mijn dochter z2 dressuur en lspringen. Hoop dat ik hem ooit weer eens kan zien of iets over hem hoor. Hoe het nu met hem gaat?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: op zoek naar malle van de hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 17:37

Voor vragen zoals deze is het topicdeel [OV] Opsporing verzocht bedoeld. Maar is niet erg hoor Foutje, kan gebeuren. Heb al een moderator gevraagd dit te verplaatsen.

Om dit soort foutjes in de toekomst te kunnen voorkomen, wil ik je graag aanraden de help en regels even rustig door te lezen. Je vindt ze rechtsonderaan de bladzijde, in de donkerblauwe balk.

Heel veel plezier hier verder op Bokt en succes in je zoektocht naar je verkochte pony.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:04

JPitty schreef:
Voor vragen zoals deze is het topicdeel [OV] Opsporing verzocht bedoeld. Maar is niet erg hoor Foutje, kan gebeuren. Heb al een moderator gevraagd dit te verplaatsen.

Om dit soort foutjes in de toekomst te kunnen voorkomen, wil ik je graag aanraden de help en regels even rustig door te lezen. Je vindt ze rechtsonderaan de bladzijde, in de donkerblauwe balk.

Heel veel plezier hier verder op Bokt en succes in je zoektocht naar je verkochte pony.

En omdat er wát regels gelden waar het topic aan moet voldoen, sluit ik dit topic en kan je op het forum waar het hoort een nieuw topic volgens de regels openen.