Bij imageshack is het overigens wel minder en word er vaker gewoon de direct link gebruikt, alleen bij tinypic moet ie vaak de hele website met een bult reclame en die foto laden wat gewoon best lang duurt.
Als ik op een link van een foto klik wil ik ook gewoon die foto zien en niet tig andere dingen waardoor die erg sloom gaat laden, ook heel vaak klik ik alweer weg voordat die helemaal geladen is.
Maar vraag het mij toch af, zelf upload ik nooit bij tinypic, wel bij imageshack en ik weet dat je ook gewoon de direct link kunt gebruiken. Dan linkt ie hem wel direct naar je foto i.p.v. de website waar je foto dan opstaat zeg maar. Is dat bij tinypic niet mogelijk of is het uit gemakzucht van een bult mensen die de eerste beste link pakken en niet even verder kijken? Immers zag ik net bij tinypic ook de mogelijkheid; 'direct link' staan. Maar dan moet je wel even verder kijken...
Begin me er soms toch wel een beetje aan te irriteren, als je bv. bij een fotomeeting even snel door de modellen wilt kijken en de helft van de foto's bij tinypic is geupload en het laden dan gewoon echt langer duurt waardoor je alsnog niet even snel door de modellen kunt bladeren.