Ik dacht eerst, nou misschien heb ik m dan toch niet goed verstuurd. Maar ik heb nu al 5 pb's waarvan ik zeker weet dat ik ze heb verstuurd en vervolgens kan ik ze nergens meer vinden ik vroeg me al af waarom sommigen niet terug reageerden, maar de verzonden pb's zijn telkens foetsie...
Niet alle pb's trouwens, dat is het rare. Hebben meer mensen hier last van? Ik vind het ontzettend vervelend en frustrerend Ik let trouwens altijd goed op dat het ook echt verstuurd is, dus dat weet ik zeker
Ik heb het eerder sporadisch meldingen gezien van PBs die niet aan kwamen. Daarbij was in een aantal gevallen niet helder of dit door het systeem kwam of door op de verkeerde knop klikken. In de andere gevallen is het op dit moment vrijwel onmogelijk om uit te zoeken waar het mis is gegaan.
Heel lastig te vinden en daardoor erg lastig op te lossen probleem, vooral omdat het maar heel af en toe mis gaat. Het is ook niet bekend in welke gevallen het fout gaat. Ik ga de code die verantwoordelijk is voor het verzenden van de PBs nog een keer doorlopen, zal ook kijken of hier wat extra controles bij in te bouwen zijn. Dank voor de melding iig! Als meer mensen hier last van hebben dan hoor ik het graag. Als mensen een patroon hebben ontdekt in deze problemen dan hoor ik het al helemaal graag.
Ik heb het wel gehad, dat als je meer pb's achter elkaar verstuurd, dat hij hem dan niet verzend. Hij linkt dan niet door naar de pagina dat je bericht verzonden is, maar je krijgt het bericht (of misschien wel de pagina hiervoor?) wel te zien. Kan het even niet beter uitleggen Maar volgens mij hebben meer mensen hier last van. Merk het met fotomeetings vaak op dat sommige mensen geen berichtje hebben gekregen, maar de TS weet zeker dat ze hem heeft verzonden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook iig 2 keer heb gehad. Beide situaties dat ik ZEKER weet dat ik op verzenden heb geklikt en vervolgens de PB nergens meer zie staan (niet in verzonden en ook niet in postvak uit)
Ik heb dat ook gehad. Maar toen bleek de verzend- en voorbeeldknop ineens omgedraaid. En aangezien ik t venster meteen wegklikte was t ook weg. Dus goed opletten dat je op de goeie knop drukt.
dat weet ik niet meer. Daar heb ik niet op gelet. Ik weet nog wel bij WIE ik het had (Amanda en AF). Aangezien ik het niet onthouden heb zal ik wel op een hele logische pagina zijn beland en was het niet opvallend
Ik heb net een mogelijke (!) oorzaak gevonden en verholpen. Onmogelijk om te testen of dat inderdaad het probleem was.
Ik hoor het van jullie heel graag als het na nu nog een keer mis gaat. Nog fijner als je dan ook kan vertellen: - Vanaf waar je de PB schreef (via de PB knop in een topic, nieuwe PB, reactie op PB) - Op welke pagina je uitkwam na het klikken op 'verzenden' - Welke pagina je ziet als je op 'back' klikt na het verzenden.