Gast 'nummer'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KyaraMyBest

Gast 'nummer'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-13 22:02

Hoi Bokkers,

Als je soms in oude berichten zoekt op Bokt, kom je weleens berichten tegen die zijn geschreven door een gebruiker die bijv. gast123 heet. Als je op de gebruikersnaam klikt, komt er te staat dat de gebruiker niet meer bestaat. Hoe komt dat en hoe wordt je een 'gast'?
En is er toch nog een manier om achter het mailadres/gegevens van die persoon te komen?

Groetjes Annemarie

Nayomie

Re: Gast 'nummer'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:05

Als je een tijdje niet meer op bokt bent geweest, en je naam is ingenomen (in overleg met een moderator), bijvoorbeeld, maar meende dat er verschillende redenen kon hebben :)

raichalove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:06

ik vrees van niet

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:07

Die gegevens worden volgens mij gewoon ''vernietigd''

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:07

Ik meende dat je, als je weg wilt van Bokt', een berichtje kan sturen naar een moderator met de vraag of ze je account om willen zetten naar Gast123. Ik denk dus dat dit mensen zijn die hun account op wilden heffen (helemaal verwijderen kan niet). Maar zeker weten doe ik het niet.

Oh, en misschien als je geband wordt?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:09

Kirsha schreef:
Ik meende dat je, als je weg wilt van Bokt', een berichtje kan sturen naar een moderator met de vraag of ze je account om willen zetten naar Gast123. Ik denk dus dat dit mensen zijn die hun account op wilden heffen (helemaal verwijderen kan niet). Maar zeker weten doe ik het niet.

Oh, en misschien als je geband wordt?

Als je geband wordt staat er gewoon ''Deze gebruiker is permanent geband''

KyaraMyBest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-13 22:12

Jammer, maar bedankt voor de reacties!
Wij kwamen namelijk een foto tegen van een jaarling die echt heel erg op ons paard lijkt, ook dezelfde naam. Het leek ons echt super leuk om wat meer te weten te komen over de ouders van ons paard, en waar die geboren is. We weten natuurlijk lang niet zeker of tie het is, maar we hadden contact op kunnen nemen, als de schrijver van het bericht maar niet 'gast123' heette...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 11:23

Soms kan je het nog wel achterhalen. Als je topics vindt waar die "gast123" door een andere bokker gequote wordt, want in de quote staat de oude naam nog gewoon :) .

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:51

KyaraMyBest schreef:
Jammer, maar bedankt voor de reacties!
Wij kwamen namelijk een foto tegen van een jaarling die echt heel erg op ons paard lijkt, ook dezelfde naam. Het leek ons echt super leuk om wat meer te weten te komen over de ouders van ons paard, en waar die geboren is. We weten natuurlijk lang niet zeker of tie het is, maar we hadden contact op kunnen nemen, als de schrijver van het bericht maar niet 'gast123' heette...

Veep van deze gasten zitten op poetsplaats.nu. ptobeer het daar eens.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 13:46

Berichten op Bokt worden niet verwijderd, maar in overleg zijn alternatieven mogelijk, de 'gastnaam' is er daar één van. Meer daarover is te vinden op deze Wikipagina: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Berichten_ ... erwijderen

In contact komen met deze gebruikers is niet meer mogelijk, ze hebben ervoor gekozen om niet meer vindbaar te zijn via Bokt.