Ik weet niet of dit goed staat, willen jullie anders ff temmen?
Ik lees de laatste tijd steeds vaker topics van mensen met een of ander verhaal.
Dan komt er na een stuk of 100 pagina's pas uit dat het helemaal gelogen is.
(ik noem geen namen, maar hier ff voorbeelden:
Een meisje met shetlanders en vrijheidsdressuur, ze had meerdere topics aangemaakt terwijl het bij haar 1e of 2e topic al duidelijk was dat ze gelogen had

En een keer iets met een gestolen paard, mensen gingen gewoon hele paardenmarkten afstropen voor diegene, terwijl het paard blijkbaar niet eens gestolen was

Ik kan daar gewoon écht niet tegen.
Dit topic is niet bedoeld om mensen zwart te maken ofzoiets, alleen om even duidelijk te maken dat het heel vervelend is als je lieft op bokt, en mensen je dan allemaal willen helpen en er eigenlijk dus niks was/is.
Dan ook nog de mensen die dingen verdraaien op bokt.
Bijvoorbeeld verhalen over iets helemaal verdraaien. (had ik net, ik was er zelf bij dus en het klopte écht niet

Serieus mensen, waarom liegen terwijl je het ook gewoon gezellig kan hebben op bokt?

Wat maakt het uit als je geen eigen pony hebt, dan hoef je niet gelijk te gaan liegen dat je er wel een hebt

Nogmaals, ik wil niemand zwart maken of wegjagen van Bokt, maar dit vind ik gewoon echt niet kunnen.
Hopelijk denken meer mensen op Bokt er zo over

Groetjes Evy