Quotes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sadira

Quotes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 00:26

Vroeger zat ik regelmatig op een aantal fora waar het gewoon was dat als je iemand quotede, bij die quote in je post dan een pijltje kwam te staan. Als je daar dan op klikte kwam je uit bij de originele gequotede post. Ik mis dat hier op bokt nog regelmatig, dat ik heel lang zit terug te zoeken naar de betreffende post waar een zinnetje uit gehaald is, zodat ik de context ervan kan lezen.

Is het geen optie om zoiets te implementeren hier?
Of ben ik de enige die daar heil in ziet? :Y)

Mri

Re: Quotes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 06:44

Links onderin is er een zoekbalkje, hiermee kan je zoeken in het topic dat je voor je neus hebt.
Niet direct wat jij aangeeft, maar wel makkelijker zoeken dan alles teruglezen.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 06:45

Volgens mij is het al eerder aangekaart.. Wanneer weet ik niet meer precies.
Maar 't idee klinkt me niet onbekend :).
Ik ben het overigens best met je eens, zeker als er maar halve delen worden gequote (en er dus dingen uit context worden gehaald), is het heel erg handig om de originele text te zien, en hoe de discussie toen ging (vooral als de quote meerdere pagina's terug staat)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:35

Is inderdaad eerder besproken. Dit zou een aantal zaken handiger/overzichtelijker/makkelijker maken maar het is een erg ingrijpende wijziging in de manier waarop de forumsoftware met quotes om moet gaan. Is op korte termijn niet heel veel aan te veranderen ben ik bang. Tot de tijd dat dit aangepast wordt is er iig de zoekfunctie :j