Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leonoor schreef:Het is in principe voldoende om een Tem te plaatsen op desbetreffende topic/post. Maar eventueel kan je een online moderator ook een pb sturen, dan is de kans op directe actie net iets groter.
Karl66 schreef:Op een bericht temmen is voldoende. Een mod moet toch naar die berichten toe om te kijken wat die persoon uitvreet. Op een persoon temmen levert dus niks extra's op. Maar als iemand echt volledig uit de bocht giert, kan je beter even een PB sturen naar een mod die online is. Als mod zie je namelijk niet alle tems en dat kan betekenen dat jouw tem tot de volgende dag blijft liggen.
Nayomie schreef:Jij geeft aan, dat je een online moderator een PB kan sturen. Als je in de lijst kijkt met bokkers die online staan, geeft dat je geen zekerheid omdat die lijst elke 5 minuten ververst wordt. Dus dan heb je geen zekerheid dat hij/zij online is. Bovendien, ik zie heel veel moderators die hun laatste login niet aan hebben staan, wat voor dit soort dingen behoorlijk storend kan zijn
Leonoor schreef:Nayomie schreef:Jij geeft aan, dat je een online moderator een PB kan sturen. Als je in de lijst kijkt met bokkers die online staan, geeft dat je geen zekerheid omdat die lijst elke 5 minuten ververst wordt. Dus dan heb je geen zekerheid dat hij/zij online is. Bovendien, ik zie heel veel moderators die hun laatste login niet aan hebben staan, wat voor dit soort dingen behoorlijk storend kan zijn
Op die manier, daar heb je een punt![]()
Maar als er op een topic of post heel veel getemd wordt, is dat wel voor iedereen zichtbaar qua moderators.
Nayomie schreef:Een TEM moet toch sowieso behandeld worden? Of hij nu kleur heeft of niet
Lijkt me niet dat je enkele TEM's maar lekker laat liggen tot je er uiteindelijk zin voor hebt.
Dus dat heeft niet bepaald nut, if you ask me
Leonoor schreef:Nayomie schreef:Een TEM moet toch sowieso behandeld worden? Of hij nu kleur heeft of niet
Lijkt me niet dat je enkele TEM's maar lekker laat liggen tot je er uiteindelijk zin voor hebt.
Dus dat heeft niet bepaald nut, if you ask me
Natuurlijk moet hij behandeld worden. Maar als je de lijst opent als moderator om hem te bekijken en je ziet over 1 persoon tigs tems staan die allemaal verkleurd zijn omdat er vaak op getemd is, pak je die wel als eerste![]()
Tenminste, ik deed dat wel