Sacrum stelt zich voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sacrum

Sacrum stelt zich voor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-13 17:41

Hallo allemaal!

Ik ben al een paar weken topics aan het bekijken, maar vond dat het tijd werd om te promoveren van stille meelezer naar actief lid (:
Ik ben een 18-jarige Farmaciestudent en al zolang ik me kan herinneren paardengek, wat ne ook de nodige blessures heeft opgeleverd (hersenschudding & een blijvende rugblessure). Paardrijden staat nu op een laag pitje vanwege studie, af en toe ga ik op buitenrit op de paarden van een vriendin van me, en af en toe rijd ik op mijn vorige bijrijdpaard. Ik mis het wel maar heb het een beetje vervangen door op volleybal te gaan.
Verder heb ik een konijntje bij mn ouders thuis, want meenemen naar Groningen is geen optie :P

Ohja, vorige zomer heb ik heel lang lopen twijfelen of ik mijn oude verzorgpaard zou kopen. Ik reed haar van 2007 tot 2009, daarna was ze verkocht aan een handelaar. In 2011 vond ik haar weer terug. Vorig jaar zou ze weer verkocht worden. Ik had een prima adres gevonden om haar te stallen, maar wist dat het niet eerlijk was om een drachtige merrie te kopen waar ik geen tijd voor had. Dus helaas is ze weer naar een handelaar gegaan. Dus mocht iemand een papierloze merrie hebben die drachtig is van Rhodium (of er al een veulen van hebben) dan hoor ik het graag (:

Dat was het wel zo'n beetje over mij! Als iemand een leuk huiskamertopic voor mij weet naar aanleiding van mijn verhaaltje dan hoor ik het graag!

Groetjes Eline

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:49

Omdat dit topic is geopend door een schaduwaccount wordt het gesloten.