Eventjes voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meike90

Eventjes voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-13 21:10

Hallo paardenliefhebbers :P

Ik ben Meike, 22 jaar, woon in Ede (bij Arnhem) en ga weer beginnen met paardrijden. Ik heb eerder zo'n 4 à 5 jaar paard gereden, maar dit is alweer een tijdje geleden. Toen ik begon zat ik nog op de basisschool. Ik reed toen bij Nolle in het Bos in Wageningen en ben daar toen gestopt, omdat de manege helaas failliet was gegaan. Daarna heb ik nog een tijdje gereden op de Nieuwe Heuvel. Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik toen was gestopt. Sindsdien nog wel wat buitenritten gekregen, waaronder in de jungle in Maleisië en over het strand. Dat was erg leuk :) Maar nu wil ik weer gaan beginnen, nadat mijn buurmeisje me lekker heeft gemaakt met haar verhalen haha <3 Ik heb inmiddels alle spullen gekocht, op handschoentjes en een zweepje na maar dat komt nog wel. Donderdag heb ik een les waarin ze gaan kijken naar mijn niveau. Hopelijk krijg ik niet te veel last van mijn allergie, ik ben namelijk hartstikke allergisch voor paarden, lekker handig maarja. Toen ik alleen al mee ging met mijn buurmeisje kreeg ik al jeuk, werd ik verkouden en sloeg het zelfs eventjes op mijn keel. Misschien is het weer even wennen als kan ik altijd nog een neusspray nemen ofzo.

Ik heb er in ieder geval weer zin in. *\o/*

Groetjes,

Meike

Arc_En_Ciel

Re: Eventjes voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 22:39

Welkom op bokt!

rosaprinces

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 11:14

welkom!!!

marjoleinvb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 11:26

hey meike, tof dat je weer gaat rijden, de verslaving gaat boven de allergie ;)

Snorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 11:28

Haai naamgenoot! (Ik heet ook Meike haha) Welkom op bokt!

Meike90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-13 22:38

Bedankt allemaal! En leuk zo'n naamgenoot :D

marjoleinvb schreef:
hey meike, tof dat je weer gaat rijden, de verslaving gaat boven de allergie ;)

Precies <3 Meteen douchen bij thuiskomst en daarna is het al snel minder. Hoop dat het over de tijd wat afneemt.
Ik merk wel dat ik het nu heel anders beleef nu ik ouder ben. Ik heb nu 1 keer privéles gehad en dat ging wel goed.
Afgelopen dinsdag in de groepsles begonnen. Het is een beginnersles, maar hier kan ik lekker even wennen.
Ook wel fijn om te merken dat veel dingen weer even wennen zijn, maar dat ik het toch niet verleerd ben :)