Naar aanleiding van het andere topic ben ik nu heel erg benieuwd of het echt zo is dat er vele mensen waren die zich vergiste in de knoppen voor de verandering vandaar deze poll. Misschien geeft het Bart en ons ook een verhelderende kijk op wat de forum leden nu echt vinden.
Animal
Geplaatst: 25-04-13 16:58
Neutraal eigenlijk.. Wel is het lastig dat ze bij "snel antwoorden" nog op de oude plek zitten Dat maakt de boel behoorlijk verwarrend, maar dit is gewoon een foutje geweest en zal nog opgelost worden
Edit: Wel klik ik telkens op "voorbeeld", maar dat is een kwestie van wennen
Ik snap de logica van Bart wel, maar moet zelf nog wennen. Ik ben dus neutraal
Fenrir
Geplaatst: 25-04-13 17:01
Ik vind het vervelend. Gaat nu wel minder vaak mis, maar het is vooral erg verwarrend omdat ze op andere fora wel nog in de oude (en imo logischere) volgorde staan. En het is nog onlogischer dat ze bij snel antwoorden wel nog gewoon staan.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 25-04-13 17:04
Ik snap de logica totaal niet. Het stond voor mij logisch nu dus niet meer. Naar ja daarom is het topic ook geopend. Duidelijk denk ik waar ik voor gekozen heb.
Ik heb evrkeerd gestemd, ik druk idd nu telkens op voorbeeld. En dan denk ik oh, ik heb al geplaatst, wegklikken dan maar. En dan w88 en w88 en w88 en niemand ie reageert. oeps, toch niet verzonden Héél irri!
De knopjes voorbeeld en versturen zijn omgedraaid. Ik heb er geen last van.
onbarefeet
Geplaatst: 25-04-13 17:08
Als je een reactie onderaan de pagina post, klik dan ff op ''voorbeeld'' en dan typ je dus iets, en dan staat er verzenden of voorbeeld. Die 2 zijn omgedraait, dus nu klikken heel veel mensen steeds op voorbeeld ipv verzenden
Daenerys
Geplaatst: 25-04-13 17:09
Ik heb me al een paar keer vergist vandaag, maar het zal uiteindelijk wel wennen (hoop ik )
jiehaaa
Kwestie van wennen. Ik ben er nu al aan gewend hoor.
karuna
Drukke kabouter
Of erger op verzenden ipv voorbeeld. Dat is een stuk beroerder. Komen er halve pb s of halve berichten openbaar.
Wat ik niet snap hé? Wat maakt nu hét verschil tussen dat hij links of rechts staat?
milou123
Geplaatst: 25-04-13 17:19
Daarom klikte ik dus iedere keer op voorbeeld. Ik dacht dat ik gewoon verkeerd klikte, maar de knoppen zijn dus omgedraaid. Helder. Ik snapte er al niets van hoe het kon dat ik steeds verkeerd klikte. Ag, een kwestie van wennen, over een paar dagen doen we het allemaal weer automatisch.
jodi
Geplaatst: 25-04-13 17:26
Nayomie schreef:
Wat ik niet snap hé? Wat maakt nu hét verschil tussen dat hij links of rechts staat?
Dat dacht ik nu ook!
ik zal proberen op het knopje'versturen' te klikken...