25 nuttige berichten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pown

25 nuttige berichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 16:20

Hoi ,
ik vroeg me af wat ze bedoelen met dat je 25 nutige berichten moet plaatsen. Gaan ze daar op leten? Wanneer weet je dan dat je 25 nutige hebt geplaatst
Gr. Pown

SBravour

Re: 25 nuttige berichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 16:21

Aub niet topic na topic plaatsen..
P.s. ik help je even paard is met een d geen t :S

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 16:22

Ik vind dit bericht bijvoorbeeld een heel erg nuttig bericht.

Want inderdaad, wat is nu eigenlijk écht een nuttig bericht?

Maar Pown, het gaat erom dat je in ieder geval geen onzin gaat posten om maar zo snel mogelijk aan de 25 berichten te komen. Of je berichten daarnaast ook oprecht nuttig zijn doet er niet zo heel veel toe.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 16:22

Ze bedoelen dat je 25 berichten moet platsen in topics over paarden.
En dat je echt de topicstarter (degene die het topic begon) helpt met zijn/haar probleem.
En of ze daar op gaan letten:
Nou, soort van. Je kan simpelweg geen berichten plaatsen in niet-paard topics als
je die 25 berichten ngo niet hebt gedaan. Dan staat er iets van:
''Je hebt nog geen 25 nuttige berichten geplaats in paard-gerelateerde topics. Je moet nog ... berichten plaatsen''
Snap je het? :P

Pown

Re: 25 nuttige berichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 16:24

Oo, oke bedankt iedereen!
SylviaIsabel: Sorry, ik ben pas niew, weet nog niet alles. Ik zal het onthouden.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 16:26

Met 25 nuttige berichten bedoelen ze dat je 25 berichten moet plaatsen in topics die in het tabblad informatief staan. Echter het gaat hier wel om de paardgerelateerde topics. Dit is zo ingesteld om spammers etc. geen kans te geven hier. In de help kun je er meer over lezen: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F

Hier vind je ook een link waar je kunt zien hoeveel je er al hebt en hoeveel je er nog moet.

Als ik jou een tip zou mogen geven, neem dan even de tijd en lees de help en regels even rustig door. Dan word je al vast een heleboel duidelijk over hoe het hier werkt. Je vindt deze aan de onderzijde van elke pagina, in de donkerblauwe balk.

Als je nog meer vragen hebt, dan hoor ik dat graag. Misschien kan ik je dan verder helpen.

Heel veel plezier nog gewenst hier op Bokt!

Pown

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 16:38

JPitty schreef:
Met 25 nuttige berichten bedoelen ze dat je 25 berichten moet plaatsen in topics die in het tabblad informatief staan. Echter het gaat hier wel om de paardgerelateerde topics. Dit is zo ingesteld om spammers etc. geen kans te geven hier. In de help kun je er meer over lezen: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F

Hier vind je ook een link waar je kunt zien hoeveel je er al hebt en hoeveel je er nog moet.

Als ik jou een tip zou mogen geven, neem dan even de tijd en lees de help en regels even rustig door. Dan word je al vast een heleboel duidelijk over hoe het hier werkt. Je vindt deze aan de onderzijde van elke pagina, in de donkerblauwe balk.

Als je nog meer vragen hebt, dan hoor ik dat graag. Misschien kan ik je dan verder helpen.

Heel veel plezier nog gewenst hier op Bokt!

Heel erg bedankt! :D