Foutmelding bij uploaden foto's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Foutmelding bij uploaden foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 11:15

Hallo,

Ik probeer een advertentie te plaatsen op de Bokt Markt, maar dat lukt niet doordat ik een foutmelding krijg bij het uploaden van de foto's.

Afbeelding

Is er iets mis met de Markt of is dit iets wat ik zelf zou kunnen verhelpen?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Foutmelding bij uploaden foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 14:58

Ik zal Bart even een pb sturen met je vraag, ik denk namelijk dat het een Markt fout is, deze melding heb ik een tijd geleden ook gekregen maar zeker weet ik het niet vandaar de navraag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 15:11

Dank je wel!

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 16:13

Graag gedaan :)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 17:52

Excuses! Dacht dat ik hier al gereageerd had maar dat is duidelijk niet het geval.
Dit is inderdaad een fout van de Markt, kan je zelf niets aan doen. Het vervelende is dat ik dit niet goed gereproduceerd krijg, ik krijg de melding zelf niet. Hierdoor is het erg lastig om de oorzaak te vinden wat het weer erg moeilijk maakt om het probleem op te lossen. Het lijkt maar af en toe mis te gaan. Over het algemeen werkt het bij een 2e keer proberen wel.
Bovenstaande melding bevat wel een mogelijke hint voor een mogelijke oplossing :+ Dat ga ik nog eens uitzoeken, hopen dat dat iig wat verbetering geeft. Dank voor de melding iig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 09:46

Hmmm ik had het toch wel een keer of 5 geprobeerd ;) Nu is er even niet de wens/noodzaak iets op de Markt te zetten, maar ik zal het binnenkort nog eens proberen!

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:12

Mocht het dan nog niet goed gaan zou je mij of Bart dan een pb willen sturen? Dan plaats ik hier voor het overzicht een slotje en kan het altijd heropent worden wanneer je weer dezelfde foutmelding krijgt :)