Krijg me Foto's niet zichtbaar.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SanneeH

Krijg me Foto's niet zichtbaar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 11:12

Ik heb vanmorgen een advertentie geplaatst in de markt. Ik heb hier ook 6 foto's bij geplaatst. Helaas kan ik de foto's alleen zien op mijn eigen computer. Als ik via me iPad of mobiel wil kijken dan staat er dat er geen foto's zijn. Ik heb aan vrienden gevraagd of die even willen kijken maar ook hun zien geen foto's. Ik begrijp niet wat ik nu verkeerd doe. De foto's zijn niet te groot en zijn goed geladen staat der. Kan iemand mij misschien helpen?

Groeten sanne.

Ibbel

Re: Krijg me Foto's niet zichtbaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 11:16

Heb je de foto's geüpload op een uploadsite? Want zo te horen staan ze alleen op je eigen PC en dan kan je ze idd alleen met je eigen PC zien...

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 11:18

Best logisch dat het niet lukt. Komt omdat "me foto's" niet bestaan. Mijn foto's bestaan wel. Als je die wilt uploaden dan kan dat als je ze bijv op tinypic hebt gezet, mijnalbum, photobucket...

SanneeH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 11:26

Bedankt voor je reactie. Inderdaad ik heb op kies een bestand geklikt en dan kom je uit in je eigen mappen.

Jiehaaa tja typ foutje kan gebeuren toch. Hoef daar niet op gewezen te worden. Ben mezelf bewust van mijn dyslectie! Toch bedankt voor je reactie!

SanneeH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 11:50

Kan ik de foto's ook van uit Flickr uploaden? Ik kan namelijk de link niet plakken dus ook niet uploaden.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 11:51

jiehaaa schreef:
Best logisch dat het niet lukt. Komt omdat "me foto's" niet bestaan. Mijn foto's bestaan wel. Als je die wilt uploaden dan kan dat als je ze bijv op tinypic hebt gezet, mijnalbum, photobucket...

:')

+1

TS: photobucket.com is een goede uploadsite met geen/weinig verlies aan kwaliteit en geen irritante grootte-eisen.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 11:53

SanneeH schreef:
Bedankt voor je reactie. Inderdaad ik heb op kies een bestand geklikt en dan kom je uit in je eigen mappen.

Jiehaaa tja typ foutje kan gebeuren toch. Hoef daar niet op gewezen te worden. Ben mezelf bewust van mijn dyslectie! Toch bedankt voor je reactie!

Ik hoop dat het nu wil lukken met je foto's.

(Ik kan vanaf hier niet zien dat je dyslexie hebt. Het gebruik van "me" is ook niet aan dyslexie gebonden.)

SanneeH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 12:02

Klopt dat kan je inderdaad niet.
Ik heb me aangemeld bij photobucket maar hoe plak ik nu de url bij de advertentie? Want als ik op kies een bestand klik dan kom ik uit bij mijn eigen mappen en ik kan niet plakken in de balk.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 12:07

Volgens mij kan je onderaan de foto de link kopieren. Ik kan het hier nu even niet zien om mee te kijken.
En anders rechtsklikken met je muis op de foto? Dan eigenschappen kopieren?

SanneeH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 12:09

Ja klopt ik kan wel de url kopieren van uit flickr of photobucket maar kan deze niet plakken in de upload balk van bokt.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 12:20

SanneeH schreef:
Ja klopt ik kan wel de url kopieren van uit flickr of photobucket maar kan deze niet plakken in de upload balk van bokt.

Die moet je ook niet in de uploadbalk plakken, maar in je bericht.

SanneeH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 12:28

ik heb ze nu in een link in het bericht staan. Maar hoe krijg ik ze nu als normale foto's recht boven in de advertentie? Ben ik nou echt zo blond |o.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 13:52

Dan heb je waarschijnlijk niet de link met IMG ervoor en erachter gekozen.

SanneeH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 14:00

Als ik de link met img gebruik pakt die hem ook niet... Ik zal even uitleggen wat ik precies doe
Ik ga naar photobucket of naar flickr
Kopieer de img link. Ga naar het bericht en plak deze onder de tekst. Dan laat ik alleen de tekst tussen de [img] staan (zoals je ook met je profiel moet doen daar lukt het me wel) maar dan word de foto als nog niet weer gegeven. Ik heb ook geprobeerd de hele tekst te laten staan maar ook dan lukt het niet.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 21:05

Er zit een verschil tussen het Marktgedeelte en het Forumgedeelte. Als je op het forum foto's wilt laten zien, dan moet je ze inderdaad eerst via een andere site uploaden. Bij de BoktMarkt kun je foto's vanaf je eigen computer toevoegen zonder ze elders te uploaden, dus rechtstreeks vanuit je map met foto's.
Je gaat dan naar 'bestand toevoegen', via 'bladeren' selecteer je de foto en dan kies je voor uploaden.

SanneeH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 21:09

Oscar ik heb idd eerst via mijn eigen mappen geprobeerd maar dan kan ik ze alleen bekijken met mijn Computer als iemand anders de advertentie bekijkt staat der dat er geen foto's zijn!

SanneeH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 21:20

Ik heb nu ook 2 foto's normaal uit me mappen geüpload maar een vriendin van mij kan ze nog steeds niet zien op haar computer..

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 21:59

Volgens mij zit je nog steeds in het veld met de omschrijving van de advertentie met de foto's. Je moet een balkje daaronder hebben, nl. bij 'images' (= foto's).

SanneeH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 22:05

Ja ik heb ze in linken de tekst gezet maar ook foto's via het balkje dat je ze kiest uit je eigen mappen! Ik snap het echt niet want als ik nu naar mijn advertentie ga zie ik gewoon 2 foto's staan die ik van uit mijn eigen bestanden heb geüpload maar niemand anders ziet die staan.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 23:58

Als het om je advertentie van de arabier gaat, dan zie ik je foto's hoor!

SanneeH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-13 05:57

Echt? *\o/* Na nu snap ik er niks meer van...dan zal het wel aan de andere computer liggen i.v.p aan bokt... Na iedergeval iedereen bedankt voor de hulp! :D

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 09:14

Ook vanaf een andere PC zie ik ze, en vanaf mijn mobiel. Dus ik weet ook niet waarom jouw vrienden de foto's niet zagen, maar je hoeft je iig geen zorgen te maken. Succes met de verkoop, mooi dier!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 12:33

Sommige internetgebruikers maken gebruik van een adblocker en dat zou de reden kunnen zijn waarom het niet overal goed zichtbaar is. In elk geval fijn dat het gelukt is met foto's plaatsen :)

SanneeH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-13 00:17

Oke ja ben ook super blij dat het gelukt is. Ben zelf redelijk handig met computers en werd er toch echt wel gek van dat het me niet eens lukte om een paar foto's te plaatsen haha.

@ jiehaa dank je wel hoop dat het lukt vooral in deze tijd...

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 20:41

Succes met de verkoop :)

Omdat het probleem gelukkig opgelost is, zal ik hier een slotje zetten voor het overzicht.