Al dagen gebeurt dit. Ik log in (op mobiel bokt), zie dat ik een nieuwe pb heb, druk op het icoontje en... Niets? Word ik gek?
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 15-04-13 12:35
Zou het kunnen dat je postvak in vol is? In dat geval krijg je nieuwe pb's niet meteen te lezen, volgens mij. Die komen dan pas nadat je dat postvak hebt leeggegooid.
Iris92
Geplaatst: 15-04-13 12:37
Ik heb nergens last van, misschien inderdaad omdat je postvak vol is? Probeer eens wat berichtjes te verwijderen, misschien dat ze dan wel zichtbaar worden? Hopelijk is het snel verholpen want het lijkt me knap irritant!
@Konstantine; heb je mensen op je 'vijanden' lijst staan?
De PB melding die blijft hangen kan komen doordat er heel af en toe iets mis gaat met de teller die bijhoudt hoeveel nieuwe PBs je hebt. Dit wordt i.v.m. de snelheid ergens los bijgehouden om te voorkomen dat het systeem iedere keer een lijst moet maken met de PBs die je hebt ontvangen. Heel af en toe gebeurt het dat je een PB wel leest maar dat die teller, om wat voor reden dan ook, niet aangepast wordt.
Ik heb net de database opdracht gegeven om die teller bij iedereen weer goed te zetten.
Ja, ik heb wel een stuk of 5 vijanden. Is dat altijd bij pb's van vijanden? Ik heb dat nooit eerder gemerkt, of ik ben gewoon nog nooit gepb't door een vijand.
Ze kunnen wel pb'en, maar die komen niet aan. Alleen dat je het icoontje dan wel zag is me nooit eerder opgevallen. Nou moet ik ook zeggen dat de meeste van mijn foeis vast niet eens weten wie ik ben en waarom ik ze gefoeid heb.
De meeste gewoon omdat hun manier van posten me irriteerde. Alleen anderen napapegaaien, maar niet daadwerkelijk iets toevoegen, denken dat ze de slimste persoon ter wereld zijn, het topic van een ander naar zich toe trekken, dat soort dingen.
En overdadig gebruik van toen die er nog anders uitzag en van . ('t Is maar waar je je aan kunt ergeren. )
Nayomie
Geplaatst: 15-04-13 21:31
patatkraam schreef:
Ik doe hem snel wissen als je hem opent
Daar krijg je een melding van, als hij verwijderd wordt
Ik heb even gekeken maar als ik een PB krijg van een foei dan komt die PB gewoon binnen in mijn PB box, er staat dan wel een rood vierkantje voor. Dat zou dus geen verklaring zijn. Hmm.