Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusie22 schreef:als je alles wilt wissen wat diegene ooit op internet heeft gedaan ben je denk ik nog wel even mee bezig.
zelf mag alles van mij wel blijven bestaan, waarom niet? misschien kan ik anderen nog helpen met mijn goede kennis van alles 'kuch'. Alleen op fb is mijn echte naam bekend in een account. verder laat ik op alle andere sites mijn naam onbekend. waarom zou je trouwens gegevens op internet willen laten wissen als je overleden bent?
Shadow0 schreef:Buiten internet kun je ook niet alles gewist hebben wat ooit over jou is gegaan of door jou is geplaatst. Alles wat er ooit in kranten, blaadjes, notulen en verslagen is gekomen blijft bestaan, en een groot deel daarvan is openbaar of in elk geval voor meerdere mensen toegankelijk.
Persoonlijk ben ik ook erg benieuwd wat er precies achter zit om alles verwijderd te hebben, wat maakt dat anonimiseren niet genoeg is?
Amable schreef:Ik zou het juist heel jammer vinden als alles wat ik geschreven heb verwijderd zou worden, net alsof ik uitgewist wordt ofzo. Nee hoor, lekker laten bestaan, laat men maar weten dat ik ook op deze aardbol rondgelopen heb
Shadow0 schreef:TE5 schreef:Shadow, heb je ooit iemand gehad uit je offline leven die online jouw berichten begon na te lezen?
Gelukkig niet. Maar eh, dat staat toch min of meer los van wat er gebeurt na je dood?