Hoi hoi

Ik heb de zoekopdracht gebruikt maar geen goed antwoord kunnen vinden,
dus bij deze: hoe kan ik foto's uploaden via m'n ipad om deze op bokt.nl te kunnen plaatsen?
Thank You

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[img] [/img]
NienkeV1994 schreef:Die photobucket/Picasa apps werken zeker niet voor de bokt markt?
Appelflapje schreef:NienkeV1994 schreef:Die photobucket/Picasa apps werken zeker niet voor de bokt markt?
Ik vermoed van niet inderdaad. Denk dat dat puur is om aan de eigenschappen te komen die je dan tussen [img] en [/ img] kan zetten, maar daar heb je voor de Boktmarkt weinig aan.
Voor gewoon uploaden werkt Tinypic dus ook? Die gebruik ik op de computer altijd, maar ben niet eens op het idee gekomen om die gewoon via de iPad te proberen. Weer wat geleerd.
Eleionomae schreef:Via imageshack.us kun je 1foto per keer uploaden, dan foto op maximale formaat openen en die link kopiereren in je url balk en die dan vervolgens tussen plaatsen.
Zo doe ik het iig vanaf mijn ipad en dat werkt. Beetje onhandig maargoed haha
Mri schreef:Ik neem aan dat dat hetzelfde is als met een laptop
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_p ... oto.27s.3F
Uplaoden via een upload site en dan de URL copieren en tussen onderstaande code zetten
- Code
[img] [/img]
Dorus schreef:Ik gebruik de photobucket app op mijn iphone. Voordeel van de app (tegenover de website) is dat je een upload formaat kan instellen zodat deze binnen de 600x800 restricties van Bokt blijft. Als je originele foto dus groter is dan wordt deze bij het uploaden verkleind. En je kan heel eenvoudig de link kopieren om op Bokt te plakken. Hij zet er zelfs de IMG codes al omheen als je wilt!
BartVB schreef:Heb het hier nog even getest en ik kan gewoon een foto uploaden naar een Markt advertentie met mijn iPad. Weet je welke versie van iOS je hebt? Kan je zien bij Settings -> About -> Version. Als dat 6.0.iets is dan zou het uploaden moeten werken.