Ik rij al sinds mn 7de maar ik hou al sinds mn 3de van paarden!

Ik rij op een ponyclub met ijslanders! Altijd oznder zadel en in het bos lekker racen. we leren het rijden een beetje op een andere manier ( zonder bit meestal) ik rij hier altijd al en ik rij ook met mijn beste (paarden!) vriednin afentoe bij fjorden alleen dat is puur voor de fun want je mag daar zelf weten hoe je rijd en met of zonder zadel maar wel buiten. tis is daar heel gezellig. ik krijg ook 2 verzorgponiess maar dat moet nog even wachten vanwege school!

Mijn top 5 lievelings pooooownies zijn:
1 Raudur

2 Efi ( ook ponyclub, kleine eigenwijse heeeel ronde donkerbruine merrie, ook ijslands met telgang!! heeft soms geen zin meer een gaat gewoon in t bos stil staan -___-

3 Olga ( een ronde fjord super lief en haantje de voorste altijd in voor een hard en blij galopje!)
4 Rivon ( oude verzorg halfinger, stond op een stoeterij van lusitanos waar ik en een vriednin helpte en ook verzorgde en rijdde op de halfinger alleen . er waren heel schattige veulentjess! maar we rijden er nu niet meer, komen er nog af en toe)
5misschien uiteindelijk een van mn verzorgponys maar nu nog ff een lusitanoveulentje van de stoeterij waar de moeder aan een bepaalde soort kanker is overleden toen ze nog geen jaar oud was. We hebben dr loulou genoemd omdat de mensen daar niet precies de foknamen wist van alle paarden ( dus alle andere paarden behalve Rivon en dr friese maatje Geradus hebebn een verzonnen naam van ons gekregen ( melody, cloud, monday, loulou, skippy, angel, ricola, vlinder, funky, eagle, iva, amigo, paco, pepé)ze hebben allemaal bijzondere kleurtjes dus valk schimmel ( niet heel erg bijzonder) veel cremello!
verder hou ik nog van dansen met mn vriendinnen leuke dingen doen, shoppen, dieren!, tekenen, en gewoon lol hebben!!!!!!!