Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JosineS schreef:Ik snap je reactie. Het bericht wordt op fb door heel veel mensen gedeeld en gaan mensen zelfs naar een markt. Zo'n bericht doet ook heel veel. Het is niet goed dat er veel gespeculeerd wordt, maar een overzichtsberichtje met de feiten waaruit blijkt dat een verhaal niet klopt, kan ik dan ook wel weer waarderen.
quera schreef:Als mensen hierover willen liegen dan komt dat vanzelf uit en daar heb je de bokt-detectives niet voor nodig denk ik.
quera schreef:JosineS schreef:Ik snap je reactie. Het bericht wordt op fb door heel veel mensen gedeeld en gaan mensen zelfs naar een markt. Zo'n bericht doet ook heel veel. Het is niet goed dat er veel gespeculeerd wordt, maar een overzichtsberichtje met de feiten waaruit blijkt dat een verhaal niet klopt, kan ik dan ook wel weer waarderen.
Dat is ook prima![]()
Maar hele foto's gaan achterhalen. Komop
Traiectum schreef:quera schreef:Als mensen hierover willen liegen dan komt dat vanzelf uit en daar heb je de bokt-detectives niet voor nodig denk ik.
Hoe, als iedereen alles voor waarheid aanneemt?
Ik zeg niet dat het verhaal niet klopt, geen idee, heb het topic niet gevolgd, maar hoe moet de waarheid aan het licht komen als niemand zich afvraagd of een verhaal wel klopt?
quera schreef:Dan moeten de mensen die op pad gaan toch dingen uitzoeken. En niet de rest? Aangezien de mensen die dit allemaal plaatsen niet aan het zoeken waren...
Waarom al die achterdocht. Waarom niet gewoon iemand vertrouwen?
quera schreef:Traiectum schreef:Hoe, als iedereen alles voor waarheid aanneemt?
Ik zeg niet dat het verhaal niet klopt, geen idee, heb het topic niet gevolgd, maar hoe moet de waarheid aan het licht komen als niemand zich afvraagd of een verhaal wel klopt?
Mensen zijn hele foto's gaan achterhalen.![]()
Mensen maken vanzelf fouten waardoor het aan het licht komt.
chelle_dora schreef:Ik vind stamboeknamen et cetera niet heel vreemd hoor als het gaat om een paard wat zoek is. Hoe meer informatie je over het paard kan verzamelen, hoe makkelijker het zoeken is nietwaar?
Lotte_Wessel schreef:er werd wel heel veel gespeculeerd in het topic over de fries, al moet ik zeggen dat sommige dingen die naar boven kwamen je wel enige reden tot speculeren gaven. Die foto van hem van de fries die staat in een topic van een meisje die zo blij is met precies hetzelfde paard. Ik weet niet of iemand contact had opgenomen met haar en of ze het paard nog heeft. In haar berichten staan wel dingen over een paard (misschien dus die fries) waardoor het niet mogelijk was dat de topic starter over de vermiste fries de fries op dat moment had.
Ik hoop echt dat ik me moet verontschuldigen voor het speculeren en dat hij de fries snel vindt, maar ik hou toch mijn twijfels.
quera schreef:chelle_dora schreef:Ik vind stamboeknamen et cetera niet heel vreemd hoor als het gaat om een paard wat zoek is. Hoe meer informatie je over het paard kan verzamelen, hoe makkelijker het zoeken is nietwaar?
Ja dat is waar maar dan word er gekeken naar eigenaar en dan komen de speculaties omdat de eigenaar niet klopt( wie weet heeft ts z'n zus het paard niet over laten schrijven)