'Egosearch' gaat naar gewone search

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marlinda

'Egosearch' gaat naar gewone search

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 16:09

Ik weet dat er altijd problemen zijn met stipjes en dat ze oorspronkelijk niet zijn bedoeld om terug te zoeken naar topics die je later nog wil lezen enz. Maarr.. Als je via 'Eigen berichten' van pagina wisselt, blijf je niet bij 'egosearch', maar kom je op een gewone zoekpagina (balk links is dan ook weg) met - in mijn geval - veel minder pagina's aan topics. Ik vermoed dat dat de berichten zijn waar ik zelf op heb gereageerd o.i.d., maar weet het niet zeker.. Is dat expres gedaan/ een tijdelijke oplossing?

Nu moet ik namelijk eigenlijk al mijn stipjes wissen om te zien hoe 'n gestipt topic dat op pagina 2 hoort te staan (waar ik dus niet naartoe kan) ookalweer heet -O- Kan dat ook anders..? Staat het hoog op de prioriteitenlijst? :P

Heb al veel topics voorbij zien komen over stipjes de afgelopen jaren, maar ik open 'm toch maar gewoon, sorry :+

EvelijnS

Re: 'Egosearch' gaat naar gewone search

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:44

De tweede pagina van 'eigen berichten' is vergelijkbaar met het zoeken van berichten van een gebruiker, waarbij je aangeeft dat je topictitels als resultaten wil zien. Alle topics zonder stipje zijn dus inderdaad topics waar je op hebt gereageerd, maar waar je het stipje van verwijderd hebt(als ik het goed heb).
Dat heeft er mee te maken dat, wat je al zegt, de stipjes kunnen zetten en weghalen niet tot de oorspronkelijke software van phpBB behoort.

Of het tot de prioriteiten behoort? Geen idee, ik kan het wellicht even voor je vragen, maar ik vermoed dat het vrij laag op de lijst staat.

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 16:48

Ik bedoel meer dat de topics waar ik niet op heb gereageerd, maar die ik wel gestipt heb, niet in die volgende lijst komen. Van het stipjesloze topics in de lijst probleem heb ik niet zo heel veel last, omdat ik niet vaak iets ontstip (nouja, nu wel omdat ik mijn gestipte topics probeer terug te zoeken haha!)

Dat ze niet in de lijst komen komt dan inderdaad waarschijnlijk doordat ik bij een paginawisseling op de 'zoek de berichten van een gebruiker' pagina kom..

Als je het wil vragen, graag! :D Dan weet ik of ik door moet gaan met ontstippen om bij m'n oude stipjes - waar ik nooit op gereageerd heb - te komen..! :)

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 19:28

Het gaat dus, voor alle duidelijkheid, om informatieve topics die ik heb gestipt om later terug te lezen. Die topics kan ik nu niet terugvinden omdat ze buiten de lijst vallen :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:56

Voor dat soort topics is er de bookmark-functie. Stipjes functie is meer om lopende topics te volgen, wil je een topic "bewaren" om snel terug te vinden kun je de bookmark-functie gebruiken.

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 21:07

Ah oke, die heb ik nooit echt gebruikt eigenlijk. Zal ik vanaf nu doen dan, dankje! :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:47

Bookmarks kun je dus snel vinden door naar je inbox te gaan, links in het rijtje op "overzicht" te klikken en dan op "Bookmarks". :)