Sponsors via Bokt vragen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chocopasta

Sponsors via Bokt vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-13 11:28

Hallo Bokkers,

Twee daagjes geleden een PB naar een mod gestuurd, nog geen antwoord en ik ben ongeduldig :Y) maar misschien weten jullie het ook wel.
Ik weet dat stemtopics niet zijn toegestaan op Bokt, maar hoe zit dat met topics waarbij gevraagd wordt om donaties?

Ik loop de Damloop voor het Wereld Kanker Onderzoek Fonds, wil daar graag zoveel mogelijk sponsorgeld voor ophalen maar weet dus niet of ik dat ook via Bokt mag doen.

En nee, dit topic is niet bedoeld als verkapt 'sponsoren-gevraagd-topic' ;)

Chocopasta

Re: Sponsors via Bokt vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-13 11:48

Oeps, dat stukje heb ik gemist...
Beantwoord alleen nog niet helemaal mijn vraag.
Want mijn sponsorpagina is via de site van het Wereld Kanker Onderzoek Fonds, dus donaties gaan ook direct naar dat fonds. Zelf met het geld er vandoor gaan is dus niet mogelijk..

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:51

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... =1&t=80278

Weet je wel zeker dat je voor dit fonds wilt lopen, en niet voor het KWF dat toch wel ietsje langer aan de weg timmert en imo een transparanter fonds is?

Je mag een link naar de dam-tot-damloop en/of dat fonds plaatsen op LN. Meer niet. Of als je een eigen link op justgiving oid hebt, dan mag je die plaatsen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:52

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:53

Oeps, die had ik nog niet gevonden. Jij gaat niet met het geld ervandoor, maar het fonds vermoedelijk wel... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:54

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-13 11:54

Ik wilde ook voor KWF lopen, maar die stond niet in de lijst met goede doelen die startbewijzen hebben.
Nieuwsbericht is al oud, als je op hun site kijkt zie je dat ze inderdaad controle hebben gehad en 'ongeldig' zijn verklaard, maar inmiddels in hun gelijk zijn gesteld.
Keurmerk hebben ze inmiddels dus weer terug.

Maar, daar gaat deze disucussie niet over.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-13 11:55

Wereld Kanker Onderzoek Fonds in gelijk gesteld door College van Beroep CBF

21 december 2012
Op 21 december 2012 heeft het College van Beroep van Stichting Centraal Bureau Fondsenwerving (CBF) bekendgemaakt dat het Wereld Kanker Onderzoek Fonds (WCRF NL) op alle punten in het gelijk is gesteld en het keurmerk van CBF per onmiddellijk weer kan gaan dragen. Het Wereld Kanker Onderzoek Fonds is tevreden met deze uitspraak. Zie de website van CBF voor meer informatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:55

Daar gaat de discussie niet over, maar het geeft wél heel goed weer waarom Bokt er niet aan mee wil werken. Het begrip "goed doel" is al niet echt helder te krijgen...

Waarom zet je niet gewoon een goede opvallende link in je onderschrift, en zorg je voor fijne, inhoudelijke posts op het forum zodat mensen er naar gaan kijken? Werkt prima!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-04-13 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-13 11:56

Sonja schreef:
Natasja91 schreef:
Oeps, dat stukje heb ik gemist...
Beantwoord alleen nog niet helemaal mijn vraag.
Want mijn sponsorpagina is via de site van het Wereld Kanker Onderzoek Fonds, dus donaties gaan ook direct naar dat fonds. Zelf met het geld er vandoor gaan is dus niet mogelijk..

Kijk ook even hier:
Lalidan @ [FZ] Regels veranderen omtrent geld inzamelen voor een goed doel?

Dankjewel!!