Joost stelt zich voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joosie200

Joost stelt zich voor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-13 12:45

Omdat het nu eenmaal een goed gebruik is om na aanmelding je meteen voor te stellen, bij deze! ;)

Ik ben Joost, woon in Zwolle, studeer in Groningen en ben bijna 26 jaar. Eerst dacht ik dat B&B echt een leuke grap was en na een dag zou opdoeken. Maar nee dus. Maar waarom alleen bij B&B blijven, als je net zo goed hier op Bokt kunt zitten? En waarom dan wel? Nu ja, ik heb dan zelf niks van doen met /3, maar ik heb vroeger wel een half jaar les gehad. Mijn pa en zusjelief zijn into IJslanders, ze hebben nu ondertussen zoiets van tien/twaalf stuks rondlopen. Ik ben dus opgegroeid met paarden om mij heen, ik ken het gevoel van schrikdraad (als klein jochie eigenwijs mijn pa zijn advies negeren met 'pak nou niet die onderste draad vast' :+ )

Als icon heb ik Saga frá Foksand, de eerste IJslander waar het voor mijn pa/zusjelief allemaal begon. Mooi dier, lekker koppig ook en ondanks de leeftijd nog steeds de baas in de kudde. Heck, ze weet zelfs hengsten voor zichzelf te claimen :') In het dagelijks leven ben ik meer bezig met een studie notarieel recht, soon-to-be notaris dus. -:) Welnu: als er verder nog vragen zijn lees ik ze wel!

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 13:13

Welkom op bokt.

En als je voor de dames komt, dan ben je een beetje aan de late kant ;)

mbl_x

Re: Joost stelt zich voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:45

Welkom op bokt ik hoop dat je veel plezier op bokt heb :)