Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolliegirl

Berichten: 32997
Geregistreerd: 18-07-04

Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 17:09

N.a.v [FZ] Tweaker? Biks&Bites regula187 hier bij forumzaken ga ik nu toch mn mond opentrekken.

Ik vind het jammer hoe bokt zo ineens veranderd van paardenforum naar datingsite vol geile jongens die alleen maar over seks willen praten en je gewoon niet met rust laten.

Inmiddels ook al gelezen dat er foto's verspreid worden van bokkers die hier niet van gediend zijn.

-knip-

Kom op, Bart en Eline..én de rest van het team.
Is dit niet een beetje overtrokken en heeft dit de plank niet volledig misgeslagen?

Moet dit echt blijven bestaan en begint bokt nu een datingsite te worden??

Als ik langer lastiggevallen word, is bokt denk ik einde verhaal voor mij.
Zou erg jammer zijn gezien de leuke contacten, de hulp/aanbod op Horse-Event...

Zijn er meer mensen die er ook zo over denken, of ben ik degene die de plank volledig mis slaat?
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 03-04-13 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd.

kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:12

Nee hoor, ik vind het ook drama. Bokt is een paardenforum, en ik heb helemaal geen behoefte aan die ellende die er nu bij komt. Het vergalt het voor mij ook een beetje, allemaal tweakers topics, non-paardenmensen die hier een account aanmaken. Nee dankje.

Doubtless

Berichten: 8512
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:12

Jolliegirl schreef:
Als ik langer lastiggevallen word, is bokt denk ik einde verhaal voor mij.
Zou erg jammer zijn gezien de leuke contacten, de hulp/aanbod op Horse-Event...


+1

rienne
Berichten: 1754
Geregistreerd: 12-09-07
Woonplaats: Sint-Gillis-Waas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:13

Is het misschien mogelijk dat de beheerders een aantal bokkers zogezegd blokkeren voor die site? Of dat jullie dat zelf kunnen doen?

Ik leg het misschien een beetje krom uit maar iets in die trant kan toch?

Ik vind het erg jammer dat er bokkers lastig gevallen worden! Het is best gezellig daar maar het moet natuurlijk niet te gek worden!

En Bokt is een paardenforum en vind het idee best leuk, maar op deze manier gaat het wel uit de hand lopen

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:14

:?

Ik heb nergens last van. Praat gewoon met een paar tweakers en de tweakers die in het topic zitten zijn hartstikke normaal..

De 'verkeerde' gewoon negeren en dan houden ze wel op lijkt mij.

cp112

Berichten: 14748
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:15

Ik hoorde ook al zoiets ja, dat er foto´s en ook gegevens rondgingen.
Tja die computer geeks kunnen alles vinden.

Vind het helemaal niks, het is toch een paardenforum? Als je dan zo graag een vent wilt vinden meld je dan maar aan bij Lexa oid.

N0a
Berichten: 4770
Geregistreerd: 11-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:16

Ik ben het volledig met je eens. Plotseling zie ik overal tweakers die gaan reageren op topics waar ze geen verstand van hebben, en zo wanhopig proberen dames binnen te harken ofzo? De sfeer wordt er niet beter op, het was leuk voor 1 april maar nu mogen ze de site wel weer stop zetten. Als je dan zo nodig leuk wil chatten met mannen/vrouwen meld je dan maar aan op een échte datingsite.

StalNollie

Berichten: 9165
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:17

Alleen al de topics die nu hierdoor geopend worden. verschrikkelijk

xTammyy

Berichten: 4411
Geregistreerd: 20-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:17

De reden dat ik niet mee heb gedaan met dat chatten, heb echt geen zin in opdringerige jongentjes.
Ik zit op Bokt omdat het een paardenforum is, als ik wil daten ga ik wel een kroeg in of meld ik me aan op een datingssite :n

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 6691
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Beerta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:17

Als die lui gewoon lekker op de chat blijven hangen zou ik er geen problemen mee hebben. Maar als ze massaal ons forum komen verpesten, dan scheelt dat mij heel wat uurtjes bokken, want dan is voor mij ook de lol er af. Het mooie is hier dat je een gedeelde passie hebt en al die hitsige mannetjes delen dat niet.... Die moet je hier niet willen hebben wat mij betreft. Gelukkig nog geen last van ze gehad, maar storend is het wel.

PocoGaucha

Berichten: 3683
Geregistreerd: 13-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:18

Ik heb het er ook niet echt op als ik eerlijk ben. Ik vond de chat echt super leuk, het nieuwstopic ook, maar nu loopt het inderdaad uit de hand.

Straks komen random mannen zich hier aanmelden op zoek naar een vrouw. Dat zou jammer zijn.

Jolliegirl

Berichten: 32997
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 17:19

Geryon schreef:
:?

Ik heb nergens last van. Praat gewoon met een paar tweakers en de tweakers die in het topic zitten zijn hartstikke normaal..

De 'verkeerde' gewoon negeren en dan houden ze wel op lijkt mij.



Ik wens gewoon niet aangesproken te worden door een geil ventje die naaktfoto's van me wil..
Dat hoort niet op BOKT.

Negeren is wel makkelijk geroepen... je word er inmiddels mee doodgegooid.. Al die topics en chatters...

Het is geen Lexa...

Poess91

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:19

Ja ik moet zeggen op 1 april vond ik het hartstikke gezellig, leuke gesprekken in de chat gehad.
Maar zoals 't hier op bokt gaat, gaat toch eigenlijk wat te ver...
Ik snap niet dat ze ook een profiel aan hebben gemaakt.

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:20

Jolliegirl schreef:
Geryon schreef:
:?

Ik heb nergens last van. Praat gewoon met een paar tweakers en de tweakers die in het topic zitten zijn hartstikke normaal..

De 'verkeerde' gewoon negeren en dan houden ze wel op lijkt mij.



Ik wens gewoon niet aangesproken te worden door een geil ventje die naaktfoto's van me wil..
Dat hoort niet op BOKT.

Negeren is wel makkelijk geroepen... je word er inmiddels mee doodgegooid.. Al die topics en chatters...

Het is geen Lexa...


Dat kan ik me helemaal voorstellen. Wat een loser zeg :n

N0a
Berichten: 4770
Geregistreerd: 11-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:21

Ik vond zelf vooral vervelend dat bij het chatten, wanneer je niet je facebook wilde geven, deze mannen dat zonder al te veel moeite toch wisten te achterhalen. Gelukkig heb ik alles op prive staan, maar sommige hebben dat niet en worden dus 'begluurd' door deze mannen.

cp112

Berichten: 14748
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:21

Daarnaast vind ik het sowieso alles behalve geschikt voor de jongere bokkers onder ons.

speurneusc

Berichten: 5419
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:21

bokkers weten ze nu toch wel te vinden in hun eigen 'hoek' dus waarom die verbinding dan nog??

wie jongens wil spreken gaat daar dan gewoon naartoe ipv dat ze hier komen? lijkt mij een betere optie dan zoals het nu gaat

rienne
Berichten: 1754
Geregistreerd: 12-09-07
Woonplaats: Sint-Gillis-Waas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:22

Wow, dat is wel extreem ja :oo

dancer_

Berichten: 16571
Geregistreerd: 28-03-10
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:23

Inderdaad. Ik vind het een leuke site, maar hou het daar! Heb ook wel met iemand contact gehad die ik eerst als gewoon een gezellig gesprek begon (wat ook mijn bedoeling was) en daarna liep het uit de hand. Hoop dat er niks in het forum daar gezegd is. Het is een leuk initiatief, maar het gaat inderdaad wel een beetje doorslaan. Ik vind dat de site mag blijven bestaan en dat ene topic op bokt is ook oké, maar dan moet het daar bij blijven. Maar dit is mijn mening :)

Liesje89

Berichten: 9933
Geregistreerd: 01-12-03

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:24

Ik vind het ook behoorlijk irritant worden.. Om de haverklap wordt er weer een topic geopend van zo'n tweaker, ik geloof niet dat heel bokt daarop zit te wachten... :\

Jolliegirl

Berichten: 32997
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 17:24

Wow, ben dus absoluut niet de enige persoon die er zo over denkt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:24

Ik heb er nog geen last van gehad, zit ook niet op die site maar hoop toch echt dat ik er geen last van krijg. Vind het overigens geen geslaagde 1 april grap, als het een grap had moeten zijn.
Bokt is een leuke informatief forum over paarden, geen datingsite!
Ben het helemaal met jolliegirl eens.

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:25

Het idee was natuurlijk al idioot, om een verbinding aan te gaan met een site die niks met paarden te maken heeft. Opeens allerlei aanmeldingen van jonge gasten...Waar blijf je dan als toch al vreselijk groot paardenforum met je controle?

N0a
Berichten: 4770
Geregistreerd: 11-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:25

Liesje89 schreef:
Ik vind het ook behoorlijk irritant worden.. Om de haverklap wordt er weer een topic geopend van zo'n tweaker, ik geloof niet dat heel bokt daarop zit te wachten... :\


Nou inderdaad. Zie der steeds meer bij komen, laat ze lekker op hun forum blijven..

Jolliegirl

Berichten: 32997
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 17:27

Zal wel weer geld mee verdient worden..
Hoe meer bezoekers, meer reclame blabla..