Poll: Tweakers Invasie: Lokken of opbokken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tweakers: lokken of opbokken?

Poll eindigt op

lokken
5 (6%)
opbokken
27 (35%)
laat maar sjokken
45 (58%)

Totaal aantal stemmen: 77

Nutter

Poll: Tweakers Invasie: Lokken of opbokken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 12:16

Ok beste mensen, meteen maar effe een poll er in geslingerd:

ben je blij met de Tweakers Invasie, of moeten ze beter opbokken?

_Saar

Re: Poll: Tweakers Invasie: Lokken of opbokken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 12:20

Heel gemeen voor opbokken gekozen. Het was op 1 april hartstikke leuk maar nu komen er tientallen accounts die misschien 4 weken actief zullen zijn. Ik bok veel vanuit actieve onderwerpen en zie nu elke keer topic van of over Tweakers. Ik heb het wel weer gezien. Sorry, en voel je vooral welkom ondanks mij, ik lees er wel overheen ;)

Zijn er nu ook veel bokkers die zich bij Tweakers hebben aangemeld?

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 12:23

"Laat maar sjokken"
Wie weet hebben de Tweakers nog wat aanvullingen voor bepaalde topics waar we nog wat van kunnen leren ;) Zolang bokt niet veranderd in een forum wat steeds meer over elektronica gerelateerde zaken gaat, zie ik de golf van nieuwe accounts niet als een 'probleem' :P

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 12:24

Laat maar sjokken :o . Welkom trouwens Nutter, moest erg lachen om je paarden gedeelte in je profiel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 12:27

Opbokken, heeft weinig toegevoegde waarde. Als je met ze wil praten dan lekker via de chat.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 12:29

Sjok Sjok.. Ik denk dat de meeste mannen het snel beu zijn..
Misschien wel een idee om een apart subforum te maken voor de datedingen.. Daar zit ik als niet-vrijgezelle bokker niet bepaald op te wachten (om die topics iedere sec. tegen te komen). Daar zijn de datingsites voor bedoeld :)

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 12:34

Opbokken, ik erger me rot aan al die topics over Tweakers. Ik vind het ook bizar hoe geobsedeerd al die dames/meisjes hier reageren op de mannen van Tweakers, alsof ze nog nooit in het echt een man hebben gezien of gesproken.

Voor de rest helemaal eens met Selka.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 12:44

Is toch gezellig wat mannen erbij, niets mis mee. In het paardengedeelte zal het geen toevoeging zijn, maar in het algemene gedeelte en HK kan het best leuk zijn, eens wat nieuwe input. Alleen gaat dat het doel van Bokt natuurlijk wel voorbij, maar ach. (En moeten ze nog hun best gaan doen om de relevante posts te verzamelen :') Heb sws ze nog niet ergens anders dan in WWW en in het topic over B&B zien posten.) Denk toch dat de activiteit van Tweakers langzaam zal doodbloeden.

In HTT kunnen ze sws wel wat betekenen :')

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 13:04

In het kader van gelijke behandeling zeg ik: "laat maar sjokken". Als we gaan stemmen over toegevoegde waarde denk ik dat de meerderheid van de bokkers mag opbokken. :(:) Laten we dat dus maar niet doen, want het is toch (meestal) best gezellig zo? :Y)

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 13:05

Ik vind het wel leuk!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 13:05

Alou schreef:
Opbokken, heeft weinig toegevoegde waarde. Als je met ze wil praten dan lekker via de chat.

Dit ja! Helemaal mee eens. Ben alle topics erover ook meer dan zat :)

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 13:07

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 13:09

:')

Ik vind het wel mooi om zo van een afstandje te volgen haha, lach me een ongeluk!
Ben alweer 3 jaar gelukkig met mijn eigen it-er en dat bevalt prima :D

Nutter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 13:19

Bedankt voor het stemmen iedereen!

EvaC: dat is juist het linke aan deze soap: de kerels van tweakers hopen op een Punica-oase van vrouwen, waarvan sommige zelfs buiten komen!

Ik hoop mijn 25 posts te halen, zodat ik daarna in Overig rond kan hangen. Heb nog wat truuks achter de hand om pret te maken.

Ik moet wel zeggen dat de sfeer hier errug goed is, als het maar matig was geweest had ik deze moeite niet genomen.
Maar dan nog: een apart gedeelte, bv "Quarantaine" lijkt me wel een goed idee.
Met afkoelingsperiode, soort van goudvis in een plastic zakje, jeweetz.
Nee serieus, om effe de bokkers te beschermen van de invasie, en alleen degene die er voor kiezen mee te doen gaan dan lekker naar Bokkin'TweakahzPawadize.
Ik realiseer me dat de trouwe bokkers niet voor de matchsite gekozen zouden hebben en veel (zie poll) hebben niet gevraagd om een tweakers-overstroming.

Nogmaals bedankt voor het stemmen.

Bokt is eeen fijne site, bewijs: hoeveel bokkers denk je dat zich nu gaan registreren op Tweakers.net?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 13:25

Volgens mij loop ik achter -O-
Ik vroeg me al af wat al die 'tweakers' in vredesnaam waren :')

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 13:27

ik heb er niet zo veel problemen mee , ik moet erg lachen om de berichten..
mijn neef een echt it er ( die alle vooroordelen bevestig over een it er maar een super aardige gast is ) kwam ook al met de link op de proppen .. heb hem toch maar afgeraden om deel te gaan nemen op bokt..

net kwam ik wel in een profiel terecht dat ik dacht hallo bokt is geen bordeel.. ( en dat was dan een meid )

voor de rest stem ik er voor dat de echt zinnige posten gehaald moeten worden ( en je dus enig idee heb wat een paard is wat het inhoud en je een bijdrage kan leveren. zo meld ik me niet aan op de andere site omdat ik het voor elkaar krijg alles met een computer kapot te maken vast te laten lopen enz ) ik kan daar geen nuttige info posten als alleen een hoop vragen en dan heb je geen doel , beide sites zijn geen dating site

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 13:53

Laat maar sjokken. Het zal al lastig genoeg worden de nuttige berichten te vullen. En ach is weer eens wat anders zolang bokt niet verandert in een tweede tweakers. Maar dat zal vast wel niet met een paar verdwaalde niet paardenmensen tussen al die wel paardleden. :)

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 14:00

Nutter schreef:
Bedankt voor het stemmen iedereen!

EvaC: dat is juist het linke aan deze soap: de kerels van tweakers hopen op een Punica-oase van vrouwen, waarvan sommige zelfs buiten komen!

Hahaha! En omdat jullie allemaal van die wilde verwachtingen van elkaar hebben is er dus Biks&Bytes ;)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 14:08

Slotje voor overleg.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 12:20

Het is inmiddels gebleken dat de Bokkers hun weg naar Tweakers en de Tweakers hun weg naar Bokt hebben gevonden en dit nu in balans is. Dit slotje is dan ook definitief geworden.