voor iedereen die er niet om gevraagd heeft: weer een Tweaker losgeslagen!
Yep...
Ik wilde graag daten. Maar de chat op de matchsite doet 't niet bij mij. Dat betekent dat ik tweaker-af ben.
Als excuus voor mijn inschrijving hier heb ik dat ik een tijdje meegeholpen heb op een manege, waar gehandicapte kineren kwamen rijden. Dat was mooi werk, heel bijzonder wat de samenwerking tusen kind en paard/pony teweeg brengt.
Bokt heeft een fijne sfeer ook, ga zo door mensen.
Ja het was heel leuk om te doen, ouders blij want ze kunnen even het kind laten gaan, kinderen blij want ze waren even Koning/Koningin en de paarden... had het idee dat ze het wel best vonden op te komen draven voor die ritjes.
Wat leuk! Bij de hazelaar gaat het prima hoor. Heb er laatst nog stage gelopen. Erg leuke manege.
Nutter
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-13 16:49
Goedzo Manon!
de "bazin" daar is een heel "straf wijf" zoals ze in Belgie zeggen. Is die hond er nog? Die nam altijd de bezem mee als we buiten gingen lopen.
Ok, es folgt jetzt nog wat extra info, dat is het minste wat ik als inbreker kan doen.
Ik werk idd in de IT, maar ik ga wel naar de sportschool (ja laten we even de vooroordelen meenemen). Ach het is easy money. Echt interessant is het niet, maar ik heb nu zoveel vrijheid dat ik wel gek zou zijn weg te gaan. Omgeving Rotterdam.
Idd, als ex-tweaker ben ik hooked aan mijn Raspberry Pi... voor de IT-schuwe Medemensch: een mediaspeler waar je zelf alles over te zeggen hebt, en die hoge kwaliteit video kan afspelen en dat voor 35 eurootjes.... dat is toch echt reuze handig.
Kun je gewoon Mumford + Sons kijken wanneer je wilt. (Ik ben niet eens zo'n superfan van hun, maar het concert is echt geweldig.) Of een berg andere concerten van RockPalast. Om maar wat te noemen. Puzzelen vind ik leuk: scrypto's en de beeldpuzzel op http://beeldpuzzel.nl/gezocht/. Mozaiek hakken vind ik leuk, al komt het er weinig van. Lezen is ook favoriet: Marten Toonder, Roald Dahl, Paling en Ko en ik probeer wat spannende boeken te vinden. Ik heb een heel goede zangjuf (hallo Nele!) in Rotterdam. Daar modder ik wat aan.
Gitaarspelen is een terugkerend kwaad: ik vind het erg leuk om te doen maar het gaat de ene dag een stuk beter dan de andere dag.
Zijn hier nog gitaristes toevallig?
Ik wilde eigenlijk een lessie posten over een nummer met paarden in de titel, ik weet alleen niet waar de les te dumpen.
Hahaha. De "bazin" is een hartstikke leuk mens, gaby heet ze. Ze heeft tika en mouse. Tika ken jij denk ik, mouse is een jong hondje. Verder hebben ze wat paarden moeten laten gaan en zijn er wat bijgekomen. Hoe lang geleden ben jij er geweest?
Nutter
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-13 18:39
Ja, Gaby! Goeiem! Tika zal het idd geweest zijn. Gabys paard heette Rad. Is meer dan 10 jaar terug dat ik daar was.
HIHIHI....wat een originele manier om aan een date te komen!! Welkom op bokt en veel succes met zoeken!!
Nutter
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-13 18:59
Dank je Witchking. Ja idd, ook een verbaasd gezichtje (heu? paardje doet niet wat ik wil!) is prachtig om te zien. Er was een zwaar autistische jongen daar, en mssn was hij wel het dichtste bij de rest van de wereld als hij daar was. Maar dat kan ik niet vergelijken Kan dit in een nieuw topic? En zo ja waar? Ik kan nog niet overal posten
Aerdenhout1: zag dat er een 1-april grap was van tweakers+bokt, die niet echt een 1-april grap was.
Het heeft gezorgd voor aardig wat tweakers hier, ik heb meteen een poll gemaakt met de vraag of men er wel van gediend was haha
Meerdendeel ie dat niet haha. Edit: klopt niet, uitslag van de poll is: 35% vindt dat de tweakers moeten opbokken. zie topic " Poll: Tweakers Invasie: Lokken of opbokken? " op WWW
pfoe...ehhhh..nieuw topic ?? geen idee of dat kan...ik start ze nooit , ben eigenlijk meer een meelezer die af en toe ook wat zinnigs probeert te zeggen (niet dat dat altijd zo is ..maar goed )
Het zou kunnen dat er al een topic over is...zoekfunctie ?