De zoektocht naar mijn beste maatje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_aldancer_x

De zoektocht naar mijn beste maatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-13 23:27

Hallo,

Ik ben lid geworden van bokt omdat ik hoop via deze weg een stapje verder te doen in de jarenlange zoektocht naar mijn eerste paard.
Ik zal mijn verhaal even kort vertellen.
10 jaar geleden kreeg ik van mijn ouders mijn eerste paard. Na jarenlang plezier van hem te hebben gehad, kreeg hij door een trap van een ander paard een ernstige peesblessure. Er zat niets anders op dan hem alleen nog maar in de wei te zetten, alleen dan was hij pijnvrij en kon hij toch nog paard zijn. Je gunt je paard het aller, allerbeste alleen hadden wij het geld niet om hem naar een rusthuis te brengen en een particulier vinden die op zoek is naar een weide paard van 1.70 m, bleek lastiger dan gedacht.
Na een zoektocht van bijna een jaar hebben we besloten we 'ons alles' naar Stichting paard Zeeland te brengen.
Deze stichting is op zoek gegaan naar een plekje voor 'ons' paard en heeft uiteindelijke een adresje bij een particulier in Zeeland gevonden.
Zelf zijn we nog een aantal keer wezen kijken bij hem, maar door de jaren heen zijn we hem toch uit het oog verloren.

Ik wil ontzettend graag weten hoe het met dit paard gaat, en ik hoop dat iemand mij een stapje verder kan/wil helpen in de zoektocht.
Misschien dat iemand wat meer informatie weet over Stichting paard (of ze nog bestaan, hoe contact te krijgen), en enige wat ik weet is dat ze {toentertijd} in Zeeland zaten.

Alvast bedankt.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 05:50