Voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cveekelen

Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-13 21:42

Hoi Allemaal,

Sinds vandaag ben ook ik (na een hele lange periode) lid geworden van Bokt. Hoe het precies werkt, nog geen idee. Leuk om iedereen zijn verhalen te lezen.

Dus ook ik zal eraan moeten geloven.. Dus begin maar met een rondje voorstellen.

Ik ben Cindy van Eekelen, 19 jaar, studeer Marketing en Communicatie.
Sinds mijn 6e jaar rij ik paard.. (dat is dus al een hele lange tijd, reken maar uit)
Momenteel heb ik een erg leuk paard van mijzelf, Eden, een 4 jarige PROK merrie (Painted Black x Krack C).
Zij is nog maar net zadelmak maar erg fijn onder het zadel, een losse rug, fijn in haar mond en erg slim!
Ze staat gestald op Stal Borteldonk in Nispen, een hele fijne stal met een leuke sfeer en leuke pensionners!

Buiten Eden om rij ik nog andere paarden, deze zijn niet van mijzelf en geen blijvers dus niet zo spannend om over te schrijven.

Ik zou een foto willen plaatsen in dit bericht, maar helaas ben ik niet kundig genoeg met de computer om te snappen hoe dit moet... Iemand tips?

_/-\o_

Vdjoppe_x

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 15:29

Welkom, veel plezier en suc6 met bokt. X

cveekelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 15:34

Dankjewel! Kun jij mij misschien vertellen hoe ik een foto upload op bokt? x

Liza1968

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 15:35

Hallo Cindy, welkom op Bokt! Ik doe het zelf altijd via http://tinypic.com/ en dat lukt prima! Succes!

tossielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 15:39

Welkom hier! Bokt is erg leuk! Foto's kun je plaatsen door ze eerst te uploaden op bijv tinypic.com of mijnalbum.com. Dan de link van de foto tussen [img] [img/] zetten, en voilà, je foto :D

cveekelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 15:43

Bedankt! Ga ermee aan de slag! :D

Nutter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 16:11

Hallo Cindy,

aan jou als communicatiedeskundige heb ik en vraag: vind jij ook dat paarden altijd primair reageren?
En wat versta jij daar onder?

Soms als ik bij een paard op bezoek kom of langs loop is het in het begin net alsof ik in een spiegel kijk.
Nee niet mijn tanden, maar dat het paard je laat zien hoe je je op dat moment voelt.

Liza1968

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 16:13

@ Nutter: Als je op google paard als spiegel intoetst, komt er hierover heel erg veel info naar voren.

cveekelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 16:25

Hoi Nutter,

Ik ben het volkomen met je eens. Paarden zijn erg gevoelige dieren en pakken snel de stemming waarin jij op dat moment verkeerd. Dit kan in je voordeel zijn maar ook in je nadeel. Ik ervaar dit als met je neus op de feiten gedrukt worden.

Mijn eigen merrie heeft een erg sterke eigen wil, ook dit zie ik in mijzelf terug, van de andere kant is zij er leergierig en heeft ze ook een zachte kant.

Van paarden kun je op dit gebied erg veel leren, als jij zelf rustiger bent en in je kracht staat zul je zien dat je paard dit ook over zal nemen.

Kijk inderdaad eens op internet, daar kun je erg veel dingen lezen over het spiegelen.

Nutter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:53

Mooie reactie Cindy.
Haha, geweldig... ik probeer vaak dieren of mensen te "lezen", en dan lukt dat mooi niet met een paard.
De dualiteit hier op aarde zie je mooi terug bij die dieren.
Is dit mssn iets om een nieuw topic over te openen? Maar waar dan? Ik mag nog niet overal heen :)