Ook een hallo!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrant_

Ook een hallo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-13 16:56

Hallo iedereen!

Misschien zullen sommige me al eens gezien hebben op het jeugd gedeelte van dit forum, maar ik bedenk me ineens dat ik mezelf nog niet voorgesteld heb... Daar gaan we nu eens verandering in brengen (:.
Ik ben Lisa, veertien jaar oud en een Belg in hart en nieren! Ik heb geen eigen paard, wel een half-pension pony die ik de mijne mag noemen van de eigenaar. Deze is een witte D-pony genaamd Conchita. Het is dus een merrie van 16 jaar oud, maar dat zou je haar niet geven als je door de velden gaat crossen!
Daarnaast hou ik me ook nog bezig met 2 shetlandpony's en een ezeltje. Ik verzorg één van de shetters wiens naam Selle is. Hij is een kruising tussen een appaloosa (B-?)pony en de shetland merrie die erbij staat, Gipsy. Selle kent jambette, fleehm, kus, op de blok, achteruit en draaien op de voorhand. Hij is zeven jaar oud en er is voor mij nooit iets mee gedaan geweest buiten borstelen. Hierdoor heb ik hem nog manieren moeten leren, waar ik nogsteeds mee bezig ben. Hij zit precies vol op in zijn pubertijd... Bijten, steigeren en bokken. Ik ben hem ook aan het opleren (Op de dagen dat hij geen kuren heeft), bitloos. Hier reageert hij overigens veel beter op dan met bit, vandaar de keuze. Neen, het is nooit de bedoeling geweest de sport in te gaan met hem of zo, het is gewoon leerrijk voor hem en voor mij..
Ik ben nu al reeds 7 jaar actief in de paardensport, vooral op een manège en sinds drie maanden dus ook op Conchita. Mijn rijkunsten zijn ook vaak niet alles, veel Up's en Down's, maar dat hoort er ook wel bij.
Heb je verder nog vragen, stel ze maar ;D

Greets!

Vdjoppe_x

Re: Ook een hallo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 18:07

Welkom, ik ben ook nieuw, leuk dat je bokt hebt