Als variant op [FZ] Grootste blunder op Bokt. Wat is nou het leukste dat jullie via Bokt hebben meegemaakt?
Leuke mensen leren kennen, nuttige dingen geleerd, mooi spullen gekocht (én verkocht!) en het allergaafste paard ter wereld gevonden
Dat wij via Bokt ons 4e merrietje hebben gekregen, een superlieve zwarte shet van 19 jaartjes jong... En dus nu een echte kudde samen met de Welsh (3jr), New Forest (12jr) en de Haflinger (6 jr.)
Cayenne schreef:2.5 week aanwezig zijn op de Olympische Spelen in Londen Begrijp ik!! Super gaaf!Ik denk ik dat ik heel veel heb geleerd hier
Heb er leuke vriendschappen aan overgehouden.. zoals met dioxide en roosch.. en een leuke meeting gehouden in ons hk topic..
Cayenne schreef:2.5 week aanwezig zijn op de Olympische Spelen in Londen Dat is wel helemaal gaaf natuurlijk!
Ik dacht dat ik al heel wat wist over paarden. Nou toen ik op bokt kwam dacht ik echt huh wat dat wist ik niet.Dus vooral veel geleerd
Mijn vriend stuurde me via bokt een eerste bericht En ik heb veel geleerd op bokt, info verzamelen, lezen, lezen, lezen, vragen stellen, meepraten.