jouw grootste blunder op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TsarinaZ

jouw grootste blunder op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 22:54

we hebben het allemaal wel eens meegemaakt ? iets dat we verkeerd verstaan of opgevat hebben
of iets heel erg dom gezegd hebben hier op bokt.

Wat is nu jouw grootste blunder hier op bokt ? *\o/*

44Myrthe44

Re: jouw grootste blunder op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 22:55

Vragen met welke slofteugel (merk) men goede ervaringen had :P

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 22:56

Per ongeluk iets in een topic plaatsen (waarvan de mensen mn bloed kunnen drinken) en dat had een pb moeten zijn...

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 22:56

44Myrthe44 schreef:

ooooooh schandalig ! := := := := ;)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 22:57

ik schrijf alleen maar onzin en foutive informatie kreeg ik vandaag weer per pb te horen....dus al mijn berichten zijn blunders }:0

Apacheshadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 22:57

Gereageerd in een uber super oud topic. Ik vond het wel wat toevoegen hihihi

Mirgeenjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 22:59

Toen ik net op bokt zat was ik ongelofelijk penny.. Nouja dat zijn voor mij echt blunders, dingen die ik toen gezegd heb :')

tossielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:00

Apacheshadow schreef:
Gereageerd in een uber super oud topic. Ik vond het wel wat toevoegen hihihi

Hahah! Die heb ook wel eens gehad! Ik zette een reactie in een jaren oud topic en toen ging die opeens op slot :+

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 23:01

haha eerste vind ik echt super! zie ik mezelf ook nog doen! had daarnet toch even mijn grootste blunder! ik ben van Belgie en blijkbaar word het woord "schraal" dus in Belgie en Nederland anders gebruikt. Iemand zei dat mijn merrie schraal was maar hier in Belgie is het een nogal beledegend woord.. vond ik dus effe niet fijn tot ik er achter kwam dat het gwn betekend dat ze wat mager is.. oooopppsss

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:02

Of er ook officiële wedstrijden waren met knuffelpaarden. :Y)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:02

Mirgeenjam schreef:
Toen ik net op bokt zat was ik ongelofelijk penny.. Nouja dat zijn voor mij echt blunders, dingen die ik toen gezegd heb :')

Heb ik ook, aks ik ga graven in mijn berichten schaam ik me diep :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:03

Bloedserieus ingaan op een topic die voor de grap was gemaakt en ik het echt echt echt niet had gezien :') de rest helaas wel haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:04

44Myrthe44 schreef:

Held!

Een vraag stellen over vermeerderen (uiteraaaard geen fokken) van konijnen.
Ik schrok me dood. :')

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:09

Een enorm sarcastische opmerking plaatsen in een topic waarin allemaal Bokt-veteranen een Penny meisje belachelijk aan het maken waren. Ik plaatste toen iets van ''Dat meisje moet zich doodschamen, ik vind dat ze haar van Bokt moeten gooien, dit kan toch niet!'', zó geformuleerd dat ik zelf vond dat het sarcasme eraf droop. Helaas werd dit niet zo opgevat en keerden de dames zich tegen mij (tot zelfs tekst in profiel belachelijk maken aan toe) en kreeg ik een waarschuwing van een Mod. Over schijnheilig gesproken. Bah!

Wat ik daarvan geleerd heb? Er, hoe overduidelijk ook, altijd even bijzetten dat het een GRAPJE oid is. Tsjah.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:10

Ik was echt een naar iemand... Echt het type waar ik me nu zo aan erger. En zo vroeger is het niet, want was toen 15.. Dus 7 jaar terug. Oké, niet echt een blunder.. Maar toch wel iets waar ik me nu voor schaam.

Citaat:
uhm 10 jaar al aan het rijden.. Sorry is niet te zien.. Zou meteen terug gaan naar de beginnersklas als ik jullie was..

Citaat:
waar slaat dat nou weer op?
Het dringt niet tot je door dat je totaal niet kan rijden en Stascha gewoon mishandelt..!
Als ik Stascha was had ik je eraf gegooid en keihard vertrapt..
Je bent echt een koppig k*utkind!

Toen had ik bokt al goed door :')

Citaat:
uhm jongens het zijn momentopnames dus hou ff je bek ja! Bokt.nl is een leuk forum maar is bezaaid met mensen die denken alles beter te weten. Zie je van die losers die dik commentaar geven en dan kijk je naar hun topics en zie je dat ze zelf belaabberd rijden.. Slaat nergens op.. Maarja ze hebben gewoon lol laat hun lol hebben. Van foto's kun je niet gaan zitten oordelen..! Heb ook zovaak foto's gezien van iets wat totaal anders zat dus niet zeuren! De foto's worden hier gezet voor de lol en omdat hun pony of paard zo lief is. Niet om bezaaid te worden met onzinnig commentaar!

Waarom ik in hemelsnaam nooit een ban heb gekregen? :o Of zelfs niet ben aangesproken dor een mod... Gelukkig was ik maar een maand actief ofzo, pfieuw en kwam ik vorig jaar pas weer terug, verstandig en volwassen geworden :D Of nouja, dat denk ik dan..

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:11

Volgens mij heb ik een heel slecht geheugen...kan me geen blunder herinneren :D

Verkeerd verstaan of opgevat hebben kan aan twee dingen liggen: of degene die het plaatst is niet duidelijk geweest, of je hebt dingen niet goed gelezen/dingen geinterpreteerd die er niet staan...:D
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 28-03-13 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:11

Zo ElineS, dat is duidelijke taal! :Y)

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:13

Oeees stipje!!
Ik weet me nu niet echt iets te bedenken maar ik ga dit topic wel ff volgen :))

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:18

heb op bokt gemerkt dat je nooit echt je eigen mening kan geven zonder een dikke uitbrander te krijgen hihi

of als je het hebt dat je dolblij bent dat je hond of kat of een ander dier bijna gaat bevallen gelijk dikke preek dat er al zoveel dieren in asiels zitten
of als bv je een klein grapje tussen een volgens hun dik seieus topic zet gelijk beledigd worden dat je normaal moet doen en van alles weet ik veel haha

niet van mijn eigen hoor maar soms lees ik zoiets en hou zelf nogal van een lekkere discussie haha maar vaak als mensen tegen mij beginnen zorg dat je riem om hebt haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:23

44Myrthe44 schreef:

Whaha _O-

Gister nog, doodleuk denken dat ik DE vissenkom heb gekocht, krijg ik heel bokt over me heen dat er geen vis in de kom past. Was redelijk hilarisch _O-
[BB] Vissenappartement

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:25

Joolien schreef:
44Myrthe44 schreef:

Whaha _O-

Gister nog, doodleuk denken dat ik DE vissenkom heb gekocht, krijg ik heel bokt over me heen dat er geen vis in de kom past. Was redelijk hilarisch _O-
[BB] Vissenappartement

Ik heb hem ff doorgelezen :')

:')

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:26

ik heb deze een keer geplaatst kwam hem net weer tegen hihi en toen werd ik uitgemaakt voor iemand die van dierenmishandeling houd http://www.youtube.com/watch?v=3gvVHaNVmIA
vind de pony gewoon een super band hebben met de eigenaar ze voelen mekaar goed aan

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:27

animalwoman schreef:
ik heb deze een keer geplaatst kwam hem net weer tegen hihi en toen werd ik uitgemaakt voor iemand die van dierenmishandeling houd http://www.youtube.com/watch?v=3gvVHaNVmIA
vind de pony gewoon een super band hebben met de eigenaar ze voelen mekaar goed aan

What the.. :')

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:29

Toen ik net op bokt zat een of andere tekst had geschreven waar ik nu nog niks van begrijp :')

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:31

Ik denk toch wel die keer dat ik foto's plaatste van mijn paard en mij, lange teugel-les in een jurkje met ballerina's. :')