Soms heb ik spijt omdat ik op een topic heb gereageerd. De discussie ontaardt dan in zinloos gewauwel of verandert gewoon van onderwerp, maar onderwijl verschijnt ze nog steeds trouw op de voorpagina onder "mijn berichten". Als er zo'n geel mapje voor staat, voel je je toch verplicht om alles op zijn minst door te lezen, zelfs al zijn het 98 loze puberberichten over jongens. Laten liggen voelt alsof je een e-mail niet leest. Is er een mogelijkheid om die ene discussie niet langer in de lijst van "Mijn berichten" te doen opduiken?
Dat staat er linksboven in dat rondje met een papiertje oid erin een zwart stipje. Klik op dat rondje en het onderwerp is ontvolgd
Ibbel
Geplaatst: 25-03-13 12:08
Klik op het rondje linksboven in het topic (naast abonneer). 1e keer klikken levert een stipje op (je hoeft dus niet te posten om een topic te volgen), 2e keer klikken haalt het stipje weer weg.
musiqolog
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-13 12:10
NienkeV1994 schreef:
Dat staat er linksboven in dat rondje met een papiertje oid erin een zwart stipje. Klik op dat rondje en het onderwerp is ontvolgd
Dank je. Daar had ik niet zo gauw aan gedacht.
NienkeV1994
Geplaatst: 25-03-13 12:10
musiqolog schreef:
NienkeV1994 schreef: