Tot mijn grote verbazing zag ik vandaag dat op het www forum maar 1 modje werkzaam is.
Ik vraag mij eigenlijk af of dat niet een beetje weinig is. Want stel dat dit modje geveld wordt door griep of hij/zij wil met vakantie ofzo, wat gebeurt er dan met de tems van dat forum? Liggen die dan gewoon opgestapeld te wachten of is er een ander die dit overneemt?
Gewoon even een gedachtenspinsel...
Coby
Moderator Over Paarden
The one and only
Geplaatst: 22-03-13 23:59
1 mod op een forum komt incidenteel na een modstop/modwisseling weleens voor. Er wordt bij verhindering inderdaad voor vervanging gezorgd
Ik sta inderdaad alleen op WWW. Vaak word er dan ook gekeken wat voor forum het is. WWW is niet zo heel druk en heeft ook geen langlopende, ingewikkelde zaken. Bij ziekte van mijn kant is het niet moeilijk voor een andere mod om in te vallen. Bij andere fora's zoeken we er vaak iemand tijdelijk bij, maar in dit specifieke geval dus niet.
Overigens heb ik er sinds gisteren weer een collega bij gekregen, wat natuurlijk gewoon heel erg fijn is.
En nog even een kleine correctie van mijn kant. In mijn bericht hierboven schrijf ik dat ik alleen op een forum sta, terwijl ik later aangeef dat ik er weer een collega bij heb. Dat 'sta' moet natuurlijk 'stond' zijn. Bagheera_206 was op het moment dat ik het schreef nog zo kort mijn collega, dat ik er in eerste instantie niet bij stilgestaan had dat ik al weer een collega heb. De laatste zin heb ik later toegevoegd, toen dat wel tot me doordrong. Maar ik sta dus niet meer alleen, ik stond alleen.