Niet mogelijk iets de openen op de bokt markt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gytrash24

Niet mogelijk iets de openen op de bokt markt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-13 13:24

Hallo,

Ik heb een klein probleempje sinds mijn computer is upgedate naar windows 7.
Zodra ik bij bokt markt een nieuwe advertentie wil aanmaken. Zegt hij dat de pagina verouderd is. Dus ik ververs zet alles opnieuw erin en dan nog zegt die dat het verouders is.
Ook geeft hij een gecodeerde error aan als ik van te voren op uploaden klik bij foto's niet als ik gelijk uploaden van de hele advertentie doe.

Ik weet niet zo goed wat er aan de hand is, ik vermoed dat ik iets verouderd heb maar gek genoeg geeft mijn pc niet aan dat hij dingen moet updaten. Ik heb wel wat verstand van pc's maar dit vind ik maar raar.
Ik weet niet of dit relefant is, maar mijn computer is van xp naar windows 7 gegaan omdat xp de register sleutels compleet gewist en/of kapot gemaakt waren door een heel naar virus sality ofzo? weet niet zeker of ik dat goed schrijf. Als het goed is, is dit virus veilig gesteld en niet meer actief nu dat ik 7 heb en het virus opgesloten heb in een fault. Maar goed als dit niet zo is... zou dit wel de verklaring kunnen zijn.
MOcht ieman ddaar verstand van hebben :P ik hoor het graag.

x Elena

zonnebloem18

Re: Niet mogelijk iets de openen op de bokt markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 14:13

Welke browser gebruik je en heb je al eens geprobeerd een andere te gebruiken bijvoorbeeld Firefox of Google Chrome?

Gytrash24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-13 17:03

ik heb het met chrome geprobeerd dan geeft hij de verouderde pagina error. En met torch (familie van chrome) en dan geeft die een gecodeerde error met tekens enzo.
Maar ik zie trouwens ook net dat er veel plugs niet werken of gewoon weg uit staan. Misschien kan dat het ook wel wezen, bedoel hij is echt nog meer net omgezet naar windows7 zou me niks verbazen als alles nog niet optimaal loopt.

Ik heb alles even ververst en de plugs lijken nu allemaal normaal te zijn. Ook heb ik grote programma's even uitgezet (vanmorgen was ik een video aan het renderen dus dacht misschien kan dat het ook wel wezen)
Nu geeft hij nog maar 1 error weer dat van de foto's is weg.

Dit formulier is verouderd. Kopieer alles wat u niet heeft opgeslagen in onderstaand formulier en herlaad daarna deze pagina.