[FZ] Waarom moet zoiets op slot?
gaf het team aan dat ze soms topics tijdelijk een slotje geven voor overleg, maar hier altijd op terug komen.
Er werd toen (terecht?) door enkele bokkers aan getwijfeld of dit wel zo is.
Niet veel later dook dit topic op:
[LZP] Om aan geld te komen ga je.............
Dit topic heeft later een slotje gekregen voor overleg (op 6 maart) maar tot op heden staat diezelfde opmerking er nog.
Is er officieel gezien geen definitief slotje gezien er staat dat het voor overleg is, maar het topic is niet opnieuw geopend.
Dus mijn vraag/opmerking aan het team:
Jullie zeggen er altijd op terug te komen, in het eerst genoemde topic suggereerde bokkers al (terecht?) dat het topic wat daar genoemd werd waarschijnlijk op slot was gebleven als het desbetreffende topic niet was geopend. Door het team werd dit stellig ontkent. Maar hoe verklaren jullie dat het tweede topic dat ik hier aanhaal? Die zit nog steeds op slot, met een ''tijdelijk'' slotje.
En ik vermoed dat dit niet het enige topic is.
Team, ondanks dat ik weet dat jullie mensen zijn en fouten maken, hoe serieus zijn jullie nog te nemen als je in topics waar kritiek geuit wordt over jullie handelswijze zegt keurig te handelen en op tijdelijke slotjes terug te komen etcetera, als jullie dat in werkelijkheid niet doen?
En in hoeverre nemen jullie de 'zwarte bokker' serieus?
Ik vind het eigenlijk best kwalijk, een topic wordt dichtgegooid met een ''tijdelijk'' slotje maar vervolgens gaat het topic nooit meer open.
En als er geen haan naar kraait, dan komen jullie er eigenlijk mee weg.
Jullie houden jullie niet aan jullie afspraken/regels. Maar zodra wij 'zwarte bokkers' een regel overtreden krijgen we een OW of een ban.
Ik ben heel erg benieuwd wat de verklaring hiervoor is.
Groetjes,
Milou