Neonlight schreef:PureSylk, meerdere mods dezelfde pb sturen is ook niet echt handig. Wanneer die mods tegelijk iets oppakken lopen ze elkaar behoorlijk in de weg, wat juist vertragend werkt. Bovendien zijn er meerdere mods "het wiel opnieuw aan het uitvinden". Wanneer er bijvoorbeeld overlegd moet worden kan het zo maar voorkomen dat er meerdere overlegtopics over hetzelfde worden geopend. Niet handig, want de een reageert in topic 1, de ander in topic 2, en de volgende in topic 3. Met als gevolg niet alle informatie bij elkaar, onoverzichtelijk overleg en daardoor vertraging.
Wil je snel actie kun je altijd eerst kijken welke mod er online is en dan 1 mod een pb sturen. Op de homepage staat wie er online zijn, en de mods vallen daarin toch op door het groene kleurtje.
Tsja, zit wel wat in, maar toch werkt de online mod PB'en ook echt niet altijd handig.
Zo twijfelde ik op een gegeven moment waar ik een topic neer zou zetten, in tegenstelling tot de gemiddelde bokker die gewoon als eerste regel neerzet 'als het hier niet goed staat verplaats het dan maar' en vervolgens denkt dat het opgelost is stuur ik dan even een PB. Maar als ik die op het eind van de ochtend stuur, hij voor 2 uur als uit het postvak uit is en dus gelezen is, en vervolgens aan het eind van de avond een reactie terugkrijg 'ja, ik heb het even achter de schermen gegooid voor overleg, je hoort binnenkort meer', tsja, dan snap ik al die andere bokkers ook wel.
Ik heb het toen ook maar ergens neergeplemt wat me toevallig leuk leek. Overleggen prima, maar wel binnen alle redelijkheid graag. Als ik dan naar meerdere mods had kunnen PB'en en 2 of 3 antwoorden had teruggekregen had ik gewoon het meestgekozen antwoord kunnen kiezen.