Hallo allemaal!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maudbruinsma

Hallo allemaal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-13 17:49

Ik ben Maud Bruinsma, en ik ben hier net nieuw. Ik vind het allemaal een beetje ingewikkeld dus ik weet eigenlijk ook niet of ik me nu wel op de goeie manier voorstel, maar we gaan het zien.
Nou moet ik natuurlijk iets over mezelf vertellen.

Ik rijd al een tijdje paard, ongeveer een jaar of zeve, misschien acht. Ook heb ik tot vier jaar terug een eigen pony gehad, nu ben ik daar inmiddels véélste groot voor. Gelukkig staat de topper nog wel steeds bij mij op stal, hartstikke leuk natuurlijk. Over mijn toekomstdroom, ik zou graag een veearstenopleiding willen volgen in het buitenland, maar moet eerst nog even door de rest van m'n havo heencrossen. Ook heb ik opnieuw weer behoefte aan een eigen paard, maar dit keer eentje waarmee ik de sport in kan, en waarmee ik kan groeien. Helaas zit ik - zoals vele anderen- met " het financiele" probleem :j Dat vind ik heel erg, en heb er veel verdriet van. Maar tot dat ik straks mn eigen geld verdien, en een van de vele toppers kan kopen, rijd ik heel veel voor anderen mensen, en heb veel rij ervaring. Dat was het wel zo'n beetje, ik heb een heleboel vragen, maar voor nu, is dit het wel.
Doeii! :)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Hallo allemaal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 17:54

Hallo en welkom hier op Bokt! Je voorsteltopic staat keurig op de goede plaats hoor, maak je geen zorgen!

Je schrijft dat je Bokt een beetje ingewikkeld vindt. Mag ik dan de vrijheid nemen jou een stukje op weg te helpen? Helemaal onderaan deze pagina, in de donkerblauwe balk, staan de help en de regels. Graag wil ik jou als tip meegeven om deze eens rustig door te lezen. Dan krijg je al een goed beeld van hoe het hier werkt en wat wel en niet mag.

Mocht je daarna toch nog weer vragen hebben, schroom dan niet en stel ze gerust.

Nogmaals heel veel plezier gewenst hier op Bokt en pas een beetje op. Bokt is namelijk heeeeeel verslavend!

Atalja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 12:44

Welkom hier op bokt en veel pleizer :D