Hierbij stel ik mij even voor. Ik ben een liefhebber van paarden en pony's en een vrijetijds hobby ruiter geworden.
zelf al vanaf mijn 6 de met rijden en verzorging bezig in de paarden maar goed ervaringen kun je nooit genoeg op doen.

Nu inmiddels 38 jr Hier voor dartmoor gereden van mezelf haar op mogen voeden vanaf haar 4de jaar tot der 25 jaar
Helaas is zij eind 2010 niet meer bij me doorgaans was zij een zorgen kind van me en heb aardig wat lief en leed vooral het laatste met haar gedeelt. dat al begon toen ze 7 jr was. daarnaast heb ik hier twee liefe kleine paardjes staan mijn donderstenen. ook vanaf veulen afaan voor de gezeligheid erbij. een bewust ander via een oproep inhuis genomen omdat het een probleemgevalletje zou zijn.... bij ons heeft ze wat manieren geleerd en is nu een top maatje... apaloosje van 110 en sjettje vos van 88 cn hoog... daar naast zijn we mijn man en ik toch op zoek gegaan naar een mooi rijpaardje meer voor mij dan voor hem een oer ras PRE erg lief ze is nog veulen. en leert snel heeft een hoog knuffel gehalte en schimmel. en een erg trost bezit voor ons.
lees eerst even mee en deel mijn ervaringen waarneer het aansluit. we steken altijd wat op van elkaar.....