Belgisch en blond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lightninggg

Belgisch en blond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-13 18:21

Hallo,
Ik ben nieuw hier op bokt.nl. Zoals de titel al zegt ben ik dus afkomstig uit Belgie en ben ik blond. Ik zit al een tijdje op bokt.be (onder de naam LuckyGirl)en dacht mezelf ook te registreren op bokt.nl. Ik ben 19 jaar en studeer groenmanagement aan de phl in limburg. Ik rij ondertussen 14 jaar paard. Tegenwoordig houd ik mij vooral bezig met de opleiding van mijn eigen paarden. Ik heb er 6 dus weet wel wat te doen. Verder heb ik nog 3 honden.

Even de paardjes voorstellen:
Quite Lucky
Ondertussen 20 jaar. Loopt nu parcourtjes van 1m, heeft vroeger 1m30 gesprongen. Deze zomer maken we ons debuut in de L2 dressuur. Wordt dit jaar gedekt door Lord Chin. Vader is Lucky Him vh Vijverbos. Vader van moeder is Feo. Staat ingeschreven bij het BWP
Afbeelding

Erika vh Vlinderhof
Mijn 9 jarige merrie die reeds 2 jaar zadelmak is. Springt nu parcours tot 1m20. Loopt momenteel B2 dressuur, maar dat gaat ons niet zo goed af. Heeft reeds een veulen gegeven van Gitano van Berkenbroeck (Nabab de reve). Haar vader is Nonstop. Vader van moeder is Voltaire. Staat ingeschreven bij het BWP
Afbeelding

Lightning
Een 2 jarige ruin. Hij is de zoon van Erika. Verder is het een schat van een paard met een serieus karakter. Hij vertoont een hele goede springtechniek en kan super lopen. Staat ingeschreven bij het BWP
Afbeelding

Queeny
Een 16 jarige merrie. Wordt hoofdzakelijk als wandelpaard gebruikt. Het is een kruising tussen een fries en een BWP. Loopt netjes dressuur maar heeft nog geen wedstrijdervaring. Heeft wel al parcourtjes gesprongen tot 1m10.
Afbeelding

Ceciel H
Een 10 jarige D-pony merrie. Springt parcours tot 1m10 en loopt B2 dressuur. Heeft vroeger krachtproef tot 1m50 gelopen. Ze heeft hoefkatrol maar heeft hier geen last van. Haar vader is Casper. Vader van moeder is El Beauty. Ze staat ingeschreven bij het NRPS.
Afbeelding

Nuage
Een 15 jarige C-pony ruin. Het is een kruising tussen een arabier en een welsh pony. Springt parcours tot 1m en loopt CL1 dressuur. Het is de ideale lesgeefpony. Zijn nieuwe ruitertje is een meisje van 9 dat 6 maanden geleden voor de allereerste keer op een pony zat.
Afbeelding

De hondjes:
Birka
Een 13 jarige Engelse Cocker Spaniel. Dit hondje is ondertussen doof. Het is een teefje.
Afbeelding

Laura
Dit is een zeer actief hondje van 6 jaar. Het is waarschijnlijk een kruising Border collie x Sheltie x ???. Het is ook een teef
Afbeelding

Basso
Een 3 jarige reu. Het is een kruising tussen een Akita Inu en een Mechelse herder.
Afbeelding

YentlKim

Re: Belgisch en blond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 21:41

Leuke paarden ! :)