Om me even kort voor te stellen:
Ik ben dus Nick, 27jaar en afkomstig van Oos-Vlaanderen (Belgie) in de omgeving van Oudenaarde. Ik heb vroeger altijd te paard gereden, maar door een ongeluk te paard (op mijn 12 jaar) durfde ik er niet meer op. Mijn ruin was beginnen stijgeren door het belsigniaal dat aanwezig was toen de slagbomen van de overweg dicht gingen. Ik belande met mijn rug op de rijbaan en jammer genoeg niet in de graskant. Ik mag van geluk spreken dat ik op dat moment mijn tok droeg. Door de val heb ik mijn sleutelbeen en schouderblad gebroken. Mijn ruin heb ik dan verkocht aangezien ik de sport niet meer durfde uitoefenen.. domme fout van mij om er niet direct terug op te springen en mijn schrik weg te werken.
Nu.. dankzij mijn vriendin die ook al 12 jaar te paard rijdt heb ik eidenlijk mijn schrik overwonen en ben ik terug begonnen met longeren, rijden en alles wat erbij hoort. Ik mag zeggen dat mijn schrik naar paarden toe volledig weg is. Om mezelf dan ook weer de goeie moed te geven heb ik besloten om terug een eigen paard te kopen. Op heden ben ik niet in het bezit van mijn eigen paard, maar dat is komende.. Als er mensen een Henson ruin ( kruising van een Fjord X Warmbloed) weten staan mogen ze mij altijd contacteren, het liefst zadelmak en reeds bereden! De voorkeur gaat naar een ruin, maar een merrie maakt ook wel kans. Schoft liefst tussen de 152 à 158 cm.
Van zodra ik de juiste gevonden heb zal ik een foto posten.
Ik heb ook nog een talentvolle 4 jarige palomino met papieren te koop, maar dat is voor een ander topic

Groetjes,
Nick