Soort van nieuw :) En gelijk maar een vraag!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gup01

Soort van nieuw :) En gelijk maar een vraag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 22:05

Hai bokkers,

Al een ruime poos een stille meelezer op veel topics, dus inmiddels wel tijd om maar eens een officiele introductie te doen ;)
Ik ben 34 jaar en sinds een paar jaar weer fanatiek mijn jeugdhobby opgepakt na een poos in Zuid Afrika verwaarloosde paarden te hebben opgevangen. Toen ik terug kwam was het duidelijk; nooit meer zonder paarden.

Dus vandaar ook eigenlijk gelijk maar een vraag. Ik ben inmiddels na een paar jaar bijrijder geweest te zijn op zoek naar een eigen maatje. Dus wil ik advies vragen op het topic 'eigen paard kopen deel ...' Maar ik mag niet meepraten aangezien ik eerst 25 (!!) nuttige reacties moet plaatsen. :x Maar om nou in het wilde weg iets te roepen bij onderwerpen waar ik (nog) niets mee heb, omdat ik anders de mond gesnoerd blijft, lijkt me nou ook niet de bedoeling. Toch?

In ieder geval; hoi allemaal en ik ben van plan nog veel te leren van jullie allemaal! Helemaal als ik straks mijn eigen praktijkproblemen de wereld in mag gooien!

YentlKim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 22:09

Leuk ! :) Een eigen paard kopen is erg lastig ! Ik ben wel bijna bij 20 pony's wezen kijken. Ze hebben allemaal wel wat. :)

JunkDeLuxe

Re: Soort van nieuw :) En gelijk maar een vraag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 22:10

Welkom :D

Maar.. Wat is je vraag nou :P

Gup01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 22:11

Hai, ohja lekker duidelijk inderdaad. Hoe kan ik toch participeren in het onderwerp zonder andere goedwillende bokkers te stalken met onnozele opmerkingen om aan mijn 25-berichten-quota te komen?

Gup01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 22:13

YentlKim schreef:
Leuk ! :) Een eigen paard kopen is erg lastig ! Ik ben wel bijna bij 20 pony's wezen kijken. Ze hebben allemaal wel wat. :)

Nou inderdaad; superleuk zo'n zoektocht, maar wel moeilijk! Ik heb er nog maar 3 bekeken, maar zou wel wat advies willen over wat ik gezien heb. Dat lijkt me het beste via het goede topic, maar ik mag niet meedoen... Boe.

YentlKim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 22:20

Ja dat is inderdaad vervelend ! Om aan die 25 berichten te komen kun je bijvoorbeeld reageren op foto's dan ben je er zo aan. ;)

Gup01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 22:30

Dank voor de tip! Daar kan je altijd wel wat kwijt inderdaad.

Pitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:12

Ik dacht net ergens te lezen dat ITP niet meetelt.. Kan het ook verkeerd hebben hoor, haha. :o