Klopt het dat er vandaag maar 2 topics zijn op uitgelicht of is dat een foutje? Het viel me gelijk op toen ik op Bokt kwam, dus ik dacht, ik vraag het maar even
Dat was een technisch foutje. Wanneer er 2 nieuwe foto's opgezet worden, zouden er 3 van de vorige dag moeten blijven staan, maar dat gebeurde niet. Is inmiddels gefixt Als er maar 2 foto's bijkomen is dat inderdaad omdat er niet meer foto's dan 2 uitspringen voor Uitgelicht. Alleen zouden er op de voorpagina dus 5 moeten staan (2 nieuwe + 3 oude).
Anyway, is gefixt en vandaag staan we wel weer 5 nieuwe op
Het valt mij nu op dat uitgelicht nu al niks meer ''waard'' is. Eerst waren er mooie of spectaculaire foto's, nu is een simle rijtopic voldoende om op de voorpagina te komen?
En waarom in vredesnaam Anky en Salinero? Ik dacht dat uitgelicht juist was om bokkers en boktpaarden eens in het zonnetje te zetten..
Daihyo
Geplaatst: 21-03-13 21:17
Uitgelicht is om topics uit te lichten. Topics met foto's van bokkers en hun paarden, maar ook van foto's die gemaakt zijn door bokkers. In dit geval van Anky, maar dat had ook een show bij een bepaald paardenevement kunnen zijn, een foto van een demo, wedstrijd, maar niet specifiek een paard van een bokker.
En waarom niets meer waard? Er worden niet altijd spectaculaire foto's gepost op het forum. En ook de 'gewone' bokker, met een 'simpel rijtopic' kan inderdaad in Uitgelicht komen. Zoals je zelf al zegt: een bokker en zijn paard in het zonnetje zetten
Overigens kunnen jullie zelf ook topics nomineren via de temknop als je mooie foto's tegenkomt.
Air
Geplaatst: 21-03-13 21:19
Maar als je de doodsimpele topics kiest kan je de hele voorpagina wel vol zetten, want waarom de één wel en de ander niet?