Dus Bokt-Beheer: Wat zijn daar de reglementen/afspraken voor met jullie reclame-makers??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thats_Me schreef:Kunnen we de banner te zien krijgen? Daarbij wat is het probleem op bokt vind je ook topics met plaatjes over natuurlijke dekkingen. Als je op reis gaat naar Afrika en je krijgt parende olifanten, impala's of wat dan ook te zien is dat een van de mooiste momenten van je reis. Gewoon omdat het bijzonder is.
Def schreef:Mag ik je eraan herinneren dat tieners op die leeftijd dat soort plaatjes overal heel erg opvalt en op straat ook tonnen van dat soort plaatjes te vinden zijn en ze die overal kunnen zien.
Waarschijnlijk zitten ze zelfs nog geregeld achter de computer met hun vriendjes keihard om dit soort plaatjes te lachen die ze zelf hebben opgezocht
Hoort erbij.... gaat vanzelf over... rustig ademen en wachten tot ze ouder worden
Def schreef:Daarbij, reclamebureaus doen alles om zich te onderscheiden.
Deze doet het heel goed want iedereen denkt: he, twee parende herten! werkt fantastisch dus!
Ladybird schreef:uhm, maar is het niet ook zo dat die banners reclame zoekt op wat waar jij de afgelopen tijd opgezocht hebt?
ALs ik zegmaar op zalandoo ben geweest, dan heb ik vervolgens nog minstens 2 dagen de reclame van zalando steeds in beeld. dus dat de banners naar jou afgestemd worden?
Zilfstar schreef:Def schreef:Mag ik je eraan herinneren dat tieners op die leeftijd dat soort plaatjes overal heel erg opvalt en op straat ook tonnen van dat soort plaatjes te vinden zijn en ze die overal kunnen zien.
Waarschijnlijk zitten ze zelfs nog geregeld achter de computer met hun vriendjes keihard om dit soort plaatjes te lachen die ze zelf hebben opgezocht
Hoort erbij.... gaat vanzelf over... rustig ademen en wachten tot ze ouder worden
Heb hier geen enkele moeite mee, lig zelf elke keer in een deuk als zoonlief weer "sexieieieieie" roept als we langs de reclame van hunkemoller rijden. Ben echt niet zo preuts etc.
Het viel mij gewoon op dat deze reclame banner precies zo'n foto uitkiest. Er moeten toch legio foto's gemaakt zijn zonder parende herten. Waarom dan precies zo eentje nemen? daar ging het mij met name om.
Peerke: wellicht wel jadan is hun missie bij mij geslaagd. Al zou IK er echt niet snel een vakantie door gaan boeken.