tiep antwoord-plaats het- verkeerd topic ??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

tiep antwoord-plaats het- verkeerd topic ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 17:20

ik heb daarstraks een antwoord getiept in het topic "bezuinigen op de boodschappen"
, ik druk op antwoord, proces klaar, ik huppel vrolijk verder naar een ander topic...kom ik later in het interieurtips topic, word mij gevraagd of ik wel in het goeie topic heb gepost..ik scroll omhoog en wat staat daar, mijn post van het boodschappentopic :?
que?? :')
"what the frig happened there?"
ik weet 100% zeker dat ik gepost heb in het boodschappen topic, daar is het antwoord daadwerkelijk niet geplaatst maar wel in een compleet ander topic

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:34

Sonja, ik dump dit even bij Bart neer. In het najaar heb ik dit namelijk zelf ook aan de hand gehad tot 2 keer toe, en nog een mod heeft hier last van gehad. Het is toen ook bij Bart neergelegd, maar omdat het niet meer voorkwam is er niets meer mee gedaan, maar nu jij hier ook last van hebt is het de hoogste tijd om hem weer aan de mouw te trekken. :)

Nayomie

Re: tiep antwoord-plaats het- verkeerd topic ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:35

Neonlight, ik heb zo nu en dan wel eens meegekregen dat mensen dingen wilde plaatsen en het opeens in een verkeerd topic terecht kwam. Dit is overigens niet gemeld in hoeverre ik weet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:37

Ik zie het inderdaad ook wel eens langskomen. Het is me zelf nog niet overkomen dus ik schoof het altijd weg onder 'die is gewoon een beetje in de war'. Ik zal eens zoeken of ik het nog terug kan vinden, die bokker was ook zeker dat ze goed zat.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:41

Ik heb Bart in ieder geval aan zijn mouw getrokken, en goed dat jullie melden dat het nog vaker is voorgekomen.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:49

Ik heb het een paar maanden geleden ook een keer gehad.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 08:44

Neonlight, denk dat veel mensen het niet melden als het gebeurd
denk dat over het algemeen gedacht word dat iemand zelf toch iets fout gedaan heeft , niet goed gekeken of zo .
en zolang je reactie niet in een topic komt waar het totaal niet past en verkeerd valt is er meestal niets aan de hand... mijn post belande in het interieur topic, no problem, je krijgt hooguit ene opmerking van "volgens mij zit je in het verkeerde topic " met een leuke smiley erbij :')
maar ik wist gewoon 100% zeker dat ik in een ander topic had gelezen en gepost :+

maar ik zie het zo in topics wel vaker voorbij komen idd, dat het vaker gebeurt.
Wat Lente zegt, een ander denkt "die is wat in de war" maar zelf denk je het ook al gauw :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 11:17

Ik ben de andere mod die Neon noemt. Mijn post stond ook ineens in een heel ander topic, wat ik uberhaupt nog nooit open had gehad :=

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 10:36

Hier heb ik al eerder naar gekeken maar toen de oorzaak niet kunnen vinden. Het grote probleem is dat het heel erg willekeurig lijkt te gebeuren. Hierdoor kan ik het niet reproduceren waardoor zoeken van de oorzaak/oplossen erg moeilijk wordt.
Maar ik ga nog eens graven :j Dank voor de melding iig!

@Sonja, je bent in beide topics actief? Of je volgt ze iig alle twee?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 22:37

ik ben idd in beide actief Bart :j