... en vervolgens niet meer reageren.
Ik zie nu steeds vaker dat mensen een topic openen op bokt waar mensen op een nromale manier hun reactie op geven (het vaak nog onderbouwen ook). Sommigen reageren zoals de TS wenst en anderen op een manier die ts misschien niet gehoopt had.
Gelukkig zijn er veel mensen die wat met tips of "negatieve" reacties doen, en blijven reageren in hun gestarte topic.
Nu erger ik me dood dat er dus steeds vaker een topic geopend wordt met bijv een hulpvraag, maar zodra het niet past bij wat iemand gehoopt had ( de oh wat leuk, en het gaat perfect reacties) de ts besluit niet meer te reageren en het ineens via pb oid wil gaan doen.
Waarom een topic openen als je niet tegen reacties kunt die niet zijn zoals je gehoopt had ?
Ja mensen moeten netjes blijven, niet op de man af gaan spelen en hun reacties onderbouwen. Als dat allemaal gebeurd wat is dan het probleem ?
Je kan wat doen met de tips, of de tips laten voor wat het is en er netjes op reageren.
Vaak nadat de ts weggaat uit een topic, veranderd dat topic in een half reltopic en krijg je wel/niet reacties ed.
Waarom in vredesnaam een topic openen als je niet tegen de reacties kan ? Ja er zijn soms reacties die 30 keer herhaald worden die mensen misschien niet leuk vinden, maar kom op... de reacties die 30 keer herhaald worden die wel leuk zijn zoals wauw wat een mooi paard, gefeliciteerd met je eerste prijs, wat kun jij goed doorzitten ed, dan mag het ineens wel en is er niemand die erover valt.
Ik heb het niet over de reltopics waarbij iemand totaal afgekraakt wordt, dan is het meer dan logisch dat de ts weg gaat.
Er zijn genoeg mensen die een topic openen in de hoop reacties of tips te krijgen en die krijgen hooguit 5 reacties, ik zou blij zijn met elke reactie die ik krijg in een door mij geopend topic mits mensen met respect naar elkaar omgaan en hun reactie onderbouwen (zelfs bij positieve reacties vind ik dat top) !
Je neemt de tijd voor iemands topic en hoopt dat je degene kan helpen oid, des te vervelender is het dan dat diegene ineens besluit er maar niet meer te reageren. Laat dan het topic op slot zetten lijkt mij.
Ben ik de enige die mij daar aan zit te ergeren ?
Ik vind het zo balen dat de sfeer er niet leuker op gaat worden op deze manier.