Foutmelding op homepage

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nathalie_v

Foutmelding op homepage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 18:51

Het bestand temporary://fileUKrCuf kon niet worden gekopiëerd, omdat de bestemmingsmap niet goed ingesteld is. Dit kan door een probleem met de toegangsrechten komen. Zie het logboek voor meer informatie.
Het bestand temporary://fileHd3MoR kon niet worden gekopiëerd, omdat de bestemmingsmap niet goed ingesteld is. Dit kan door een probleem met de toegangsrechten komen. Zie het logboek voor meer informatie.
Het bestand temporary://fileQj7Lut kon niet worden gekopiëerd, omdat de bestemmingsmap niet goed ingesteld is. Dit kan door een probleem met de toegangsrechten komen. Zie het logboek voor meer informatie.
Het bestand temporary://fileVrzDV5 kon niet worden gekopiëerd, omdat de bestemmingsmap niet goed ingesteld is. Dit kan door een probleem met de toegangsrechten komen. Zie het logboek voor meer informatie.
Het bestand temporary://filezcRSqI kon niet worden gekopiëerd, omdat de bestemmingsmap niet goed ingesteld is. Dit kan door een probleem met de toegangsrechten komen. Zie het logboek voor meer informatie.
Het bestand temporary://fileOPCS2k kon niet worden gekopiëerd, omdat de bestemmingsmap niet goed ingesteld is. Dit kan door een probleem met de toegangsrechten komen. Zie het logboek voor meer informatie.
Het bestand temporary://filefWunnc kon niet worden gekopiëerd, omdat de bestemmingsmap niet goed ingesteld is. Dit kan door een probleem met de toegangsrechten komen. Zie het logboek voor meer informatie.
Het bestand temporary://file4lyiJ3 kon niet worden gekopiëerd, omdat de bestemmingsmap niet goed ingesteld is. Dit kan door een probleem met de toegangsrechten komen. Zie het logboek voor meer informatie.
Warning: file_get_contents(public://languages/nl_L0DOqjg8E9aJGbkCr ... OoDkVy0.js) [function.file-get-contents]: failed to open stream: "DrupalPublicStreamWrapper::stream_open" call failed in drupal_build_js_cache() (regel 4762 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/includes/common.inc).
Het bestand temporary://filecOpOhV kon niet worden gekopiëerd, omdat de bestemmingsmap niet goed ingesteld is. Dit kan door een probleem met de toegangsrechten komen. Zie het logboek voor meer informatie.
Het bestand temporary://fileNDTIUM kon niet worden gekopiëerd, omdat de bestemmingsmap niet goed ingesteld is. Dit kan door een probleem met de toegangsrechten komen. Zie het logboek voor meer informatie.
Het bestand temporary://fileLTdlVE kon niet worden gekopiëerd, omdat de bestemmingsmap niet goed ingesteld is. Dit kan door een probleem met de toegangsrechten komen. Zie het logboek voor meer informatie.
Het bestand temporary://fileo4fmdx kon niet worden gekopiëerd, omdat de bestemmingsmap niet goed ingesteld is. Dit kan door een probleem met de toegangsrechten komen. Zie het logboek voor meer informatie.

Dit kreeg ik te zien op de homepage van bokt.nl.

hebben meer mensen hier last van?

Olikea

Re: Foutmelding op homepage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 18:51

Ik heb dezelfde melding..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 18:51

Laatst bijgewerkt door vuurneon op 11-03-13 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 18:52

Ik kreeg 'm net ook :j

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 18:52

ik ook, maar is nu weg :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 18:53

Ik net ook, en toen werd de site heel traag. Gelukkig nu niet meer :)

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 18:55

hmm, heb het nu weer >;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 18:59

Ik wilde hem net posten, maar eerst checken over er niet toevallig een topic over was. Maar inderdaad, ik heb hem ook :)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 19:13

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 19:25

JPitty schreef:
[FZ] [Dienstmededeling] Onderhoud aan Gulltoppr

In dit topic staat dat er momenteel onderhoud is aan 1 van de servers, dit zak ongetwijfeld de oorzaak van jullie probleem zijn. Kwestie dus van eventjes geduld hebben...

"Zal" bedoel je hopelijk? :)

Edit: Aanhalingstekens toegevoegd
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 11-03-13 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 19:26

Bedoel ik. Sorry...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 01:01