Ik durf er eerlijk gezegd gewoon nooit meer topics te openen, bang om daarover weer rottig commentaar te krijgen

Mijn vraag, wat vinden jullie van de sfeer? Wat kan er veranderen en hoe gaan we dat met z'n allen doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vivian__ schreef:prugelpiet schreef:Reacties zijn soms te hard ja, maar je leert er ook weer van.
De sfeer kan goed zijn, maar je hebt ook topics war het niet goed loopt
Ik denk dat er een groot verschil is tussen opbouwende kritiek en afzeiken...
Ojajoh schreef:dat is niet alleen bokt hoor, dat is de hele maatschappij........
of andere fora's en facebook enz is het niet veel beter
vuurneon schreef:Ojajoh schreef:dat is niet alleen bokt hoor, dat is de hele maatschappij........
Ik denk niet zozeer de maatschappij; meer het gemak van relatief anoniem gal kunnen spuwen achter de computer. Want de mensen die bv stiekem van die sneue pb's gaan sturen, zullen in het echte leven niet de ballen hebben om dat ook face-to-face te durven zeggen.
Ojajoh schreef:dat is niet alleen bokt hoor, dat is de hele maatschappij........
vuurneon schreef:Ojajoh schreef:dat is niet alleen bokt hoor, dat is de hele maatschappij........
Ik denk niet zozeer de maatschappij; meer het gemak van relatief anoniem gal kunnen spuwen achter de computer. Want de mensen die bv stiekem van die sneue pb's gaan sturen, zullen in het echte leven niet de ballen hebben om dat ook face-to-face te durven zeggen.