Ik weet niet zeker of het hier hoort maar het leek mij het beste. Ik ben mijn wachtwoord vergeten van bokt. Aangezien door de cookies onthoud hij mijn wachtwoord. Maar nu wil ik eigenlijk een ander wachtwoord omdat ik nu helemaal nergens anders op bokt kan inloggen. Alleen het probleem is, als ik op wachtwoord vergeten klik en alles invult staat dat de mail is verzonden. Maar dit heb ik zo vaak geprobeerd maar ik krijg geen mail in mijn mail box. In ieder geval niet van bokt.
Hoe kan ik dit oplossen? Groetjes Naomi
bello2005
Geplaatst: 08-03-13 20:39
nieuwe aanvragen
vragen aan de operator van bokt hoe dat kan
Laatst bijgewerkt door bello2005 op 08-03-13 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 08-03-13 20:40
Heb je ook al in je junk/spam folder gekeken?
sax89
Geplaatst: 08-03-13 20:40
Heb je soms een oud enail adres gebruikt bij je aanmelding op bokt. Want naar dat mailadres gaat je nieuwe wachtwoord. Sucses
Ja ik heb bij alles gekeken de mail staat nergens. Ja ik heb een oudere mail maar daar komt nog vaak mail binnen ik had het laatst paar maand geleden ook gedaan alleen ik ben dus dat wachtwoord kwijt ook de mail. Anders had ik geen nieuw wachtwoord gehoeven.
Als je ingelogd bent kan je dat als het goed is vrij simpel doen, lees maar eens in deze link. http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Ik_be ... _wat_nu.3F Omdat jij wel kan inloggen nu, kan je er voor kiezen om je wachtwoord gewoon te veranderen. Gaat het nu lukken denk je?
Staat ook in de wiki dat je je oude wachtwoord 1 maal moet invoeren om je wachtwoord te veranderen. Dus dat gaat hem ook niet worden helaas
ThePast03
Geplaatst: 09-03-13 16:40
Als je je wachtwoord kwijt bent dan kun je op de link "Wachtwoord vergeten?" klikken om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Dit wachtwoord zal naar het emailadres worden verzonden waarmee je je op Bokt hebt geregistreerd. Let op: In de email met je nieuwe wachtwoord vind je een link waar je op moet klikken om je nieuwe wachtwoord actief te maken. Als je bent ingelogd kun je in je gebruikerspaneel onder "Registratiedetails" je wachtwoord aanpassen naar een nieuw persoonlijk wachtwoord.
slimmerik
Geplaatst: 09-03-13 19:54
Volgens mij heeft ze ook geen idee wat haar email adres is waar ze op bokt mee geregistreerd staat..... Dus TS even een pb naar een mod om te vragen met welk email adres je je aangemeld hebt op bokt.
ThePast03
Geplaatst: 09-03-13 20:12
In dat geval kan je het beste even contact opnemen met support@bokt.nl
Naaoommii
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-13 11:53
Nouja als jullie een beetje mijn verhaal snappen heb ik gedaan wat Marga zei. Maar goed ik krijg geen mail van bokt. Ik heb het juiste e mail adres ik doe alles goed alleen ik krijg geen mail. Ik weet 100% zeker dat ik het email adres goed is anders geeft hij namelijk aan dat de mail fout is nu geeft hij aan dat hij verzonden is. Maar geen mail van bokt.
Ja ik weet met welk email adres ik ben geregistreerd. Die mail staat ook bij mn gegevens dus ik doe niets verkeerd