Dagelijks nieuwe/zelfde advertentie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lotte

Dagelijks nieuwe/zelfde advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 19:56

Ik kijk regelmatig op de bokt markt, vaak ook op de zelfde zoektermen en dus gewoon wat snuffelen in het te koop gedeelte.

Nu viel het me op dat een bepaalde gebruiker haar advertentie steeds vernieuwt of vervangt door een nieuwe advertentie met als doel bovenaan in de lijst te blijven hangen.
Nu snap ik best dat je zo nu en dan je advertentie weer 'omhoog wil schoppen' en dan een nieuwe advertentie plaatst, daar ben ik ook echt niet zo snel door geirriteerd.
Maar deze bewuste bokker (die overigens ook geen enkele post heeft en dus alleen om te adverteren naar bokt is gekomen) plaatst dus iedere dag een nieuwe advertentie en sluit/verwijderd de oude (lees: die van 2 dagen oud).
De adverteerder heeft dus 2 advertenties open staan over hetzelfde paard en iedere dag worden die aangepast of vernieuwd. Hierdoor worden de echte nieuwe advertenties een beetje ondergesneeuwd.

Ik stoor me hier wel aan en nu is mijn vraag mag dit zomaar? Is er geen maximum aan het aantal advertenties? En is er misschien iemand die dit herkent?
Ik heb gekeken of ik een mod hierop aan kon spreken maar bij het knopje 'melden bij moderators' op de boktmarkt kon ik ook geen reden opgeven en ik denk dat de mods er dan weinig mee kunnen.

Lotte

Re: Dagelijks nieuwe/zelfde advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-13 23:50

Ik zie nu ook dat de advertentie door 2 verschillende accounts wordt geplaatst. Ik neem aan dat het ook niet de bedoeling is dat er dubbele accounts gemaakt worden om dieren te verkopen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 23:56

Ik heb zo'n idee waar het over gaat, en ik irriteer me er best wel aan. Ik snap dat je graag van een pony/paard af wilt als je weet dat het beter kan krijgen. Maar iedere dag plaatsen is nogal frustrerend..

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 00:04

Hebje al getemd bij de ad ertentie? Dan bereik je de mods het snelst.
En als antwoord op je vraag, nee dit is volgens mij niet de bedoeling.

Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-13 10:37

Ja ik heb al een keer getemtd. Echter is er met de advertentie zelf niets mis (goede, nette advertentie). Dus ik denk dat het moeilijk is om voor de mods te zien wat er nu fout aan is aangezien ik geen reden kan aangeven.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 15:12

Als je dit topic samen met een linkje naar de advertentie naar één van de Markt-mods stuurt ( dat zijn op dit moment: Marga, Olympia, C_arola, Duhelo, Escada, Donkerblauwen Oscar ) weet je zeker dat er door één van hen naar gekeken wordt.

Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 23:58

Inmiddels is de pony gereserveerd en zijn de advertentie gestopt.
Als het weer begint of nog eens voorkomt zal ik een mod waarschuwen.