Ik kijk regelmatig op de bokt markt, vaak ook op de zelfde zoektermen en dus gewoon wat snuffelen in het te koop gedeelte.
Nu viel het me op dat een bepaalde gebruiker haar advertentie steeds vernieuwt of vervangt door een nieuwe advertentie met als doel bovenaan in de lijst te blijven hangen.
Nu snap ik best dat je zo nu en dan je advertentie weer 'omhoog wil schoppen' en dan een nieuwe advertentie plaatst, daar ben ik ook echt niet zo snel door geirriteerd.
Maar deze bewuste bokker (die overigens ook geen enkele post heeft en dus alleen om te adverteren naar bokt is gekomen) plaatst dus iedere dag een nieuwe advertentie en sluit/verwijderd de oude (lees: die van 2 dagen oud).
De adverteerder heeft dus 2 advertenties open staan over hetzelfde paard en iedere dag worden die aangepast of vernieuwd. Hierdoor worden de echte nieuwe advertenties een beetje ondergesneeuwd.
Ik stoor me hier wel aan en nu is mijn vraag mag dit zomaar? Is er geen maximum aan het aantal advertenties? En is er misschien iemand die dit herkent?
Ik heb gekeken of ik een mod hierop aan kon spreken maar bij het knopje 'melden bij moderators' op de boktmarkt kon ik ook geen reden opgeven en ik denk dat de mods er dan weinig mee kunnen.